Värisilmä ulkoisti markkinoinnin Zeeland Familylle

Värisilmä ja Zeeland Family ovat sopineet yhteistyöstä, jossa tavoitellaan yhä tuloksekkaampaa markkinointia. Zeeland Family vastaa jatkossa Värisilmän markkinoinnista kokonaisuudessaan keskittyen erityisesti digitaalisten mahdollisuuksien voimallisempaan hyödyntämiseen.

”Värisilmän erinomainen palveluasenne on poikkeuksellinen remontoinnin ja sisustamisen maailmassa. Jatkuva kehittyminen puolestaan on tuonut uusia palveluita kuten Color Cafet. Tehtävämme on tuoda Värisilmän tarjontaa yhä laajemman asiakasjoukon iloksi. Ketterä yhteistyömallimme mahdollistaa luovan suunnittelun tulostumisen jatkuviksi ja mitattaviksi toimenpiteiksi niin markkinoinnissa kuin viestinnässäkin. Mallin läpinäkyvyys luo pohjaa myös sille luottamukselle, jota ulkoistustyyppisessä yhteistyössä aina tarvitaan”, kertoo Zeeland Familyn ulkoistusliiketoiminnasta vastaava Sini Norta.

”Värisilmällä on pitkä ja onnistumisia sisältävä historia. Valtakunnallinen kattavuus tuo meidät lähelle asiakkaita. Nyt pyrimme tuomaan markkinoinnin vielä pykälän lähemmäksi myyntiä. Hyvältä tasolta haluamme ponnistaa vielä ylöspäin ja Zeeland Familyn laaja osaaminen tulee auttamaan meitä tässä”, iloitsee Väritukun toimitusjohtaja Ulla Pöllänen.

Yhteistyön myötä Värisilmän nykyisestä markkinointitiimistä kaksi henkilöä siirtyy Zeeland Familyn palvelukseen. Sopimuksen ensimmäinen kausi on kaksivuotinen.

Lisätiedot:

Sini Norta, VP, Advisory and Outsourcing Services, Zeeland Family, p. 050 308 2603, sini.norta@zeelandfamily.fi

Ulla Pöllänen, toimitusjohtaja, Väritukku Oy, p. 050 300 1660, ulla.pollanen@varisilma.fi

Zeeland Family (Nasdaq First North: ZEE1V) on Suomen monipuolisin markkinoinnin palvelutoimisto. Tuomme suomalaisten yritysten kanssa intohimoa, rohkeutta, sisua ja uteliaisuutta markkinointiin. Yhdessä teemme tarinoita, jotka ovat totta. Liikevaihtomme on 13,5 miljoonaa euroa. www.zeelandfamily.fi