Vuosikertomus puolessatoista minuutissa

Zeeland Family teki vuodestaan huumorivideon

Zeeland Familylle 2017 oli huippuvuosi: liikevoittomme nelinkertaistui, liikevaihto kasvoi 12 % ja myyntikate 21 %. Kasvun moottoreina toimivat ulkoistukset ja jatkuvat palvelut sekä digitaalisten palveluiden hyvä kehitys - jatkuvat palvelut ovat jo yli 40 % myyntikatteestamme. Odotamme kasvua edelleen myös vuodelle 2018.

Ketterät toimintamallimme ovat saaneet hyvää vastakaikua asiakkaiden parissa, viimeisimpänä tiedotimme Yamaha Motorsin kanssa tehdystä kansainvälisestä sopimuksesta.

Hyvät prosessit ja toimintatavat luovat tilaa luovuudelle. Pörssiyhtiönkään viestinnän ei tarvitse olla jäykkää - osoituksena luovista ratkaisuistamme halusimme tehdä vuosikertomuksemme vähän eri tavalla.

- Arjessa suhtaudumme liiketoimintaamme vakavasti ja huolellisesti, mutta joskus on hyvä ottaa vähän rennommin. Hyvä vuorovaikutus asiakkaiden kanssa on myös huumoria - ja itseironiaakin. Siksi halusimme tehdä tyyliltään tavanomaisesta poikkeavan vuosikertomuksen, joka osaa nauraa myös perinteiselle toimitusjohtaja-mielikuvalle, sanoo Zeeland Familyn toimitusjohtaja Tuomas Airisto.

Sokka irti!

Avidly on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: www.avidly.fi