ZEELAND FAMILY JA SOK SOPIMUKSEEN MARKKINOINNIN TUOTANNON ULKOISTAMISESTA

Zeeland Family ja SOK ovat tänään allekirjoittaneet lopulliset sopimukset liittyen 5.10.2016 tiedotettuun aiesopimukseen markkinoinnin tuotannon ulkoistamisesta. Lopulliset sopimukset toteutuivat hieman aiesopimusta laajempana.

Ulkoistamisessa Zeeland Familyyn siirtyy SOK:lta 30 työntekijää. Samassa yhteydessä allekirjoitettu markkinoinnin tuotannon palvelusopimuksen kesto on kaksi vuotta sekä yksi optiovuosi. Yhteistyö kattaa S-ryhmän kaikkien ketjujen ja brändien markkinointiviestinnän suunnittelua ja tuotantoa.

Vastuu SOK:n markkinoinnin tuotannosta siirtyy Zeeland Familyn Studion vastuulle 1.1.2017.

Zeeland Familyn ulkoistusliiketoiminnasta vastaava johtaja Sini Norta:

“Tuotannon siirron valmistelua on tehty hyvässä yhteistyössä sopimusneuvottelujen lomassa SOK:n kanssa, ja tutut ihmiset puolin ja toisin ovat osaltaan varmistamassa sujuvuutta. Jämäkkä tilaus-toimitusprosessimme tuo SOK:lle entistä paremmat mahdollisuudet tukea operatiivisella tuotannolla strategisen tason markkinointia oikea-aikaisesti. Odotan, että pääsemme nopeasti yhdessä kiinni myös automaatioon ja hyödyntämään suunnitteluosaamistamme yhteistyössä.”

ZEELAND FAMILY OYJ

Sini Norta, johtaja, puhelin +358 50 308 2603