Zeeland Family ostaa oululaisen markkinointiviestintätoimisto Pakkahuoneen

– Laajeneminen Suomen suurimpiin kaupunkeihin on tärkeä osa strategiaamme. Mielestämme kaikilla suomalaisilla organisaatioilla tulee olla pääsy luovaan ja tietoon perustuvaan markkinointiin sekä kansainvälisiin verkostoihin toimipaikan sijainnista riippumatta, kertoo Zeeland Familyn toimitusjohtaja Tuomas Airisto.

– Pakkahuoneella on kokenut ja eteenpäin katsova tiimi sekä erinomaiset asiakkaat. On ilo ryhtyä rakentamaan Pohjois-Suomea palvelevaa Zeeland Familyä yhdessä juuri heidän kanssaan, Airisto jatkaa.

– Zeeland Familyyn liittymisen myötä asiakkaittemme käytössä ovat Suomen monipuolisimmat palvelut mainonnan, markkinoinnin, median ja viestinnän saralla. Laaja osaaminen tuo lisäpotkua asiakkaittemme kaikkiin kanaviin, varsinkin digitaaliseen markkinointiin, sanoo Pakkahuoneen perustaja ja luova johtaja Petri Pitkänen.

Zeeland Family on suomalainen, Nasdaq First North -markkinapaikalle listattu markkinointiviestinnän yritys, joka toimii Helsingissä, Turussa, Jyväskylässä, Tampereella ja Joensuussa. Yrityksessä työskentelee yli 170 asiantuntijaa.

Oulun seudulla kaksi vuosikymmentä toimineessa Pakkahuone Oy:ssä työskentelee kymmenen työntekijää. Pakkahuoneen liikevaihto vuonna 2016 oli noin 0,63 miljoonaa euroa.

Tuomas Airisto, toimitusjohtaja, puhelin +358 40 566 1331

Petri Pitkänen, Creative Director, puhelin +358 50 570 9754

Zeeland Family on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Tavoitteemme on olla suomalaisten yhtiöiden paras kumppani markkinoinnissa. Toteutamme tätä tehtävää nyt yli 170 henkilön voimin kuudessa toimipisteessä. Liikevaihtomme vuonna 2016 oli noin 14 miljoonaa euroa, myyntikate noin 11 miljoonaa euroa ja tulos voitollinen. www.zeelandfamily.fi