ZEELAND FAMILY OYJ YKSINKERTAISTAA KONSERNIRAKENNETTAAN

Zeeland Family Oyj yksinkertaistaa yhtiörakennettaan. Zeeland Family Oyj:n 100 % omistamat tytäryhtiöt Zeeland United Oy, H1 Web Oy ja Pakkahuone Oy sulautuvat emoyhtiö Zeeland Family Oyj:öön tytäryhtiösulautumisina, joten sulautumisvastiketta ei anneta. Sulautumiset tapahtuvat arviolta 31.7.2018.

Konsernin muodostavat sulautumisten jälkeen emoyhtiö Zeeland Family Oyj ja sen 100 %:sesti omistamat tytäryhtiöt Zeeland Group Oy ja kestävän kehityksen lifestyle PR toimisto Sugar Helsinki Oy sekä 90 %:sesti omistama mediatoimisto Zeeland Media Group Oy.

ZEELAND FAMILY OYJ

Mikko Marttinen, talousjohtaja, puhelin +358 50 581 7669

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Merasco Oy, puhelin +358 9 6129 670

Avidly (aiemmin Zeeland Family) on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. www.avidlyagency.com/fi