ZEELAND FAMILY OYJ YKSINKERTAISTAA KONSERNIRAKENNETTAAN

Zeeland Family Oyj yksinkertaistaa yhtiörakennettaan. Zeeland Family Oyj:n 100 % omistamat tytäryhtiöt Zeeland United Oy, H1 Web Oy ja Pakkahuone Oy sulautuvat emoyhtiö Zeeland Family Oyj:öön tytäryhtiösulautumisina, joten sulautumisvastiketta ei anneta. Sulautumiset tapahtuvat arviolta 31.7.2018.

Konsernin muodostavat sulautumisten jälkeen emoyhtiö Zeeland Family Oyj ja sen 100 %:sesti omistamat tytäryhtiöt Zeeland Group Oy ja kestävän kehityksen lifestyle PR toimisto Sugar Helsinki Oy sekä 90 %:sesti omistama mediatoimisto Zeeland Media Group Oy.

ZEELAND FAMILY OYJ

Mikko Marttinen, talousjohtaja, puhelin +358 50 581 7669

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Merasco Oy, puhelin +358 9 6129 670

Avidly on johtava markkinointiteknologia-alan palveluntarjoaja, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Tarjoamme asiakkaillemme kokonaisvaltaisia digitaalisia markkinoinnin ja myynnin palveluja ja ratkaisuja. Asiakaskokemus, data ja teknologia kietoutuvat tiiviisti yhteen Avidlyn vaikuttavuushakuisessa kasvustrategiassa. Avidlyn tiimiin kuuluu noin 230 henkilöä yhteensä 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com