Zeeland Family vahvistaa Pohjois-Suomen tiimiä

Zeeland Family jatkaa vahvaa panostustaan Pohjois-Suomen markkinointipalveluihin. Zeeland Familyn Oulun toimiston asiakkuusjohtajana on aloittanut Saara Rimpiläinen ja AD:na Jussi Snicker.

Saara Rimpiläinen on työskennellyt mm. Klaffi Tuotannot Oy:n tuotantopäällikkönä ja Big Small Company Oy:n asiakkuuspäällikkönä sekä aiemmin tiedottajana ja toimittajana. Zeeland Familyssä Saaran toimenkuvaan kuuluvat myynti sekä asiakkuuksien johtaminen.

Jussi Snicker on toiminut viimeiset 10 vuotta AD:na, luovana johtajana ja osakkaana Mainostoimisto Siberiassa. Aiemmin hän on työskennellyt Mainostoimisto Turbiiniryhmässä. Jussin erityisosaamista ovat design, konseptisuunnittelu sekä käyttöliittymä- ja käyttäjäkokemuksen suunnittelu.

– On hienoa, että saimme porukkaamme kaksi näin kokenutta markkinointiviestinnän ammattilaista. Saaran ja Jussin vahva osaaminen auttaa meitä laajentamaan asiakaskuntaamme Pohjois-Suomessa sekä palvelemaan asiakkaitamme entistäkin laadukkaammin, sanoo Zeeland Familyn Oulun toimistoa johtava Petri Pitkänen.

– Zeeland Family on iso toimija, jolla on laajat verkostot ja vakuuttavat tulokset. On mahtavaa päästä tarjoamaan omaa osaamistaan Zeeland Familyn Oulun asiakkaille, jatkaa Jussi.

Saaraa houkutteli Zeeland Familyn hyvä maine ja mukava työyhteisö.

– Koko Pohjois-Suomessa ei ole vastaavaa toimijaa, jolla olisi näin laaja palvelutarjooma. Yhdessä loistavan tiimin kanssa on ilo lähteä kasvattamaan asiakkaidemme myyntiä ja liiketoimintaa.

Rekrytointien myötä Zeeland jatkaa panostuksiaan markkinointiin Pohjois-Suomessa. Oulun toimipiste syntyi syksyllä 2017, kun Zeeland Family osti oululaisen, vuonna 1997 perustetun Mainostoimisto Pakkahuoneen.

– Osaamisen kasvattaminen Suomen suurimpiin kaupunkeihin on tärkeä osa strategiaamme. Mielestämme myös Pohjois-Suomen organisaatiot ovat ansainneet maan parasta, tietoon perustuvaa ja luovaa markkinointia, kertoo Zeeland Familyn toimitusjohtaja Tuomas Airisto.

Petri Pitkänen, Creative Director, puhelin +358 50 570 9754

Zeeland Family on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Tavoitteemme on olla suomalaisten yhtiöiden paras kumppani markkinoinnissa. Toteutamme tätä tehtävää nyt yli 170 henkilön voimin kuudessa toimipisteessä. Liikevaihtomme vuonna 2016 oli noin 14 miljoonaa euroa, myyntikate noin 11 miljoonaa euroa ja tulos voitollinen. www.zeelandfamily.f