Zeeland Familylle yhteistyökumppani Kiinaan

Muun muassa Caterpillaria, Marriott Internationalia ja Jaguaria edustava markkinointitoimisto Bintang liittyy ensimmäisenä kiinalaisena toimistona itsenäisten mainostoimistojen AMIN Worldwide -ketjuun. Ketjuun kuuluu toimistoja Amerikasta, Euroopasta, Afrikasta, Lähi-idästä ja Australiasta. Suomessa ketjuun kuuluu Zeeland Family.

”Ketjun kautta voimme auttaa suomalaisia yrityksiä kansainvälistymisessä suuria mainostoimistoketjuja helpommin ja kustannustehokkaammin. Yhteydet muihin toimistoihin perustuvat koeteltuihin prosesseihin ja hyviin henkilökohtaisiin suhteisiin”, kertoo Zeeland Familyn varatoimitusjohtaja Ismo Nikkola, joka toimii AMIN Worldwide EMEA:n hallituksessa liiketoiminnan kehittämisvastuussa.

”Jokainen ketjun toimisto on valittu huolella tuomaan ketjuun paikallista ymmärrystä ja oman markkinansa parasta osaamista. Bintangin erityisosaamista on digitaalinen markkinointi. Suomalaisten yritysten suurin potentiaali on Suomen ulkopuolella ja AMINin kautta pystymme palvelemaan asiakkaitamme nyt 32 maassa ja 3 000 ulkomaisen kollegan voimin.”

Ismo Nikkola, varatoimitusjohtaja, Zeeland Family, 040 582 3656, ismo.nikkola@zeelandfamily.fi

Zeeland Family (Nasdaq First North: ZEE1V) on Suomen monipuolisin markkinoinnin palvelutoimisto. Tuomme suomalaisten yritysten kanssa intohimoa, rohkeutta, sisua ja uteliaisuutta markkinointiin. Yhdessä teemme tarinoita, jotka ovat totta. Liikevaihtomme on 13,5 miljoonaa euroa (2015) ja palveluksessamme on yli 100 asiantuntijaa.

AMIN Worldwide on vuonna 1932 perustettu itsenäisten mainostoimistojen ketju, johon kuuluu yli 50 toimistoa Amerikoissa, Euroopassa, Afrikassa, Aasiassa ja Australiassa. Tuomme jäsenillemme ja asiakkaillemme niin paikallista kuin kansainvälistä osaamista ja kokemusta. www.aminworldwide.com