Zeeland Familysta HubSpot-timanttipartneri

Zeeland Family on yksi maailman johtavista markkinoinnin automaatiojärjestelmä HubSpotin osaajista, ja nyt Pohjoismaiden ensimmäinen ylimmän tason HubSpot-partneri. Timanttipartnereita on globaalisti alle 20 yli 3100 sertifioidusta HubSpot-partnerista.

HubSpot on vahvimmin kasvava markkinoinnin automaatiojärjestelmä maailmassa. HubSpotin kasvu on ollut poikkeuksellisen suurta Suomessa, jossa yli 50 prosenttia markkinoinnin automaatiota pohtivista yrityksistä päätyy valitsemaan HubSpotin. HubSpot-ohjelmiston käyttäjiä on maailmanlaajuisesti yli 20 000.

Mikä on HubSpot-timanttipartneri?

HubSpot on pisteyttänyt partnerit niiden ohjelmisto-osaamisen, palvelutason, sisältöosaamisen sekä HubSpot-lisenssien kuukausilaskutuksen perusteella. Tasoja on neljä: hopea, kulta, platina ja timantti. Timanttipartnereita on globaalisti alle 20 yli 3100 HubSpot-partnerista. Zeeland Family on Suomen ja Pohjoismaiden ensimmäinen HubSpot-timanttipartneri.

Ainutlaatuinen kombinaatio digiosaamisessa

Zeeland Familyn vahvan markkinoinnin automaation liiketoiminnan kasvun taustalla on laaja palvelurepertuaari ja hyvä luova-, sisältö- ja digiosaaminen yhdistettynä ketterän inbound-tiimin monivuotiseen kokemukseen.

”Meillä on tarjottavana loistava kombinaatio, jossa eri osaamisalueet - media, sisältöstrategia, markkinointiteknologia ja design - tukevat toisiaan. Ainoana Suomessa voimme tarjota yhdessä paketissa verkkosivut, digianalytiikan, median ohjelmallisen ostamisen ja inbound-kampanjat”, kertoo Head of Inbound, Jouni Koistinen.

Zeeland Familylla on HubSpotin käytöstä usean vuoden kokemus. Yksi merkittävä osaamisen perusta yrityksellä on HubSpot-sertifikaatit, joita yhtiössä on yli 50. Yhtiöllä on kaikki yhdeksän eri HubSpot-sertifikaattia.

”Olemme kuluneen syksyn aikana ensimmäisenä Suomessa ottaneet käyttöömme GDD-metodin (Growth Driven Design), jolla verkkosivuja kehitetään asiakaskeskeisesti dataa hyödyntäen. Tämä tulee mullistamaan verkkosivubisneksen lähivuosina”, arvioi Jouni Koistinen.

Markkinoinnin automaatio kiihdyttää kasvua

Zeeland Family on nopeasti noussut johtavaan asemaan HubSpot-teknologiaan perustuvan markkinoinnin automaation myyjänä, konsultoijana sekä jatkuvan sisällön tuottajana.

”Inbound-markkinoinnilla ja markkinoinnin automaatiolla on nyt kova kysyntä ja odotamme kasvun jatkuvan myös tulevina vuosina. Meidän näkemyksemme mukaan erityisesti sisällön laadun merkitys kasvaa. Siihen haasteeseen markkinoiden monipuolisimpana toimijana pystymme hyvin vastaamaan”, toteaa Zeeland Familyn toimitusjohtaja Tuomas Airisto.

Jouni Koistinen, Head of Inbound, 044 045 9091, jouni.koistinen@zeelandfamily.fi

Tuomas Airisto, toimitusjohtaja, 040 566 1331, tuomas.airisto@zeelandfamily.fi

Zeeland Family (Nasdaq First North: ZEE1V) on Suomen monipuolisin markkinoinnin palvelutoimisto. Tuomme suomalaisten yritysten kanssa intohimoa, rohkeutta, sisua ja uteliaisuutta markkinointiin. Yhdessä teemme tarinoita, jotka ovat totta. Liikevaihtomme on 13,5 miljoonaa euroa (2015) ja palveluksessamme on yli 120 asiantuntijaa. www.zeelandfamily.fi