• Avidly Oyj/

Zeeland Familystä pohjoismainen markkinoinnin palveluyhtiö - sopimus Avidlyn ostosta allekirjoitettu

Zeeland Family on päässyt sopimukseen Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa Hubspot-markkinointiautomaatiopalveluita tarjoavan Avidly AB:n ostosta. Uusi yhdistynyt yhtiö aloittaa toimintansa Pohjoismaissa arviolta alkusyksystä.

Zeeland Family ja Avidly ovat allekirjoittaneet sopimuksen, jonka mukaan Zeeland Family hankkii 100 % Avidlyn osakekannasta. Kauppa toteutetaan osakevaihdolla tarjoamalla Zeeland Familyn uusia osakkeita Avidlyn osakkeenomistajille vastikkeeksi kaikista Avidlyn osakkeista.

Yhdistymisen jälkeen yhdistyneestä yhtiöstä tulee markkinajohtaja HubSpot-teknologiaan perustuvissa markkinoinnin automaatiopalveluissa Euroopassa. Kauppa arvioidaan saatavan päätökseen elokuussa 2018.

- Avidly-kauppa avaa meille uuden merkittävän kasvumahdollisuuden nopeasti kasvavalla digitaalisen markkinoinnin osa-alueella. Kauppa tukee myös kokonaisvaltaisen Marketing-as-a-Service - palvelumallimme laajentamista ja jatkuvien palveluiden osuuden kasvattamista toiminnassamme, sanoo Zeeland Familyn toimitusjohtaja Tuomas Airisto.

Avidlyn myötä Zeeland Familyläiset saavat 42 uutta kollegaa Ruotsista, Norjasta ja Tanskasta. Tämä tarjoaa uusia mahdollisuuksia myös suomalaisille asiakkaille ja luo edellytykset edetä kohti aidosti kansainvälistä markkinoinnin palveluyritystä. Kauppa mahdollistaa entistä paremmin kokonaisvaltaisen luovan markkinoinnin palvelujen tarjoamisen myös Suomen ulkopuolelle.

Zeeland Family Oyj pörssitiedotteesta

Uutinen 24.4.: Zeeland Family suunnittelee laajentumista pohjoismaihin