ZEELAND OYJ:N TYTÄRYHTIÖIDEN SANEERAUSOHJELMA TULLUT LAINVOIMAISEKSI

Zeeland Oyj sai 16.7.2014 tietoonsa, että yksi sen tytäryhtiöiden velkojista, joka ei ollut vastustanut itse ohjelmaa, oli ilmoittanut tyytymättömyytensä Helsingin käräjäoikeuden 9.7.2014 tekemään päätökseen Zeeland Oyj:n tytäryhtiöiden saneerausohjelman vahvistamiseksi.

Määräajan kuluessa kyseinen velkoja ei kuitenkaan valittanut päätöksestä, joten Helsingin käräjäoikeuden 9.7.2014 tekemä päätös saneerausohjelman vahvistamiseksi on tullut lainvoimaiseksi, ja saneerausohjelma toteutetaan näin ollen suunnitelman mukaisesti.

ZEELAND OYJ

Lisätietoja: Tuomas Airisto, toimitusjohtaja, puhelin +358 40 566 1331

Yhtiön Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Merasco Oy, puhelin +358 9 6129 670

Avidly (aiemmin Zeeland Family) on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. www.avidlyagency.com/fi