AWUX AUTOVAHINKOPALVELUT-KETJUUN SEITSEMÄN UUTTA TOIMIPISTETTÄ

Report this content

Kolarikorjaamokenttä ketjuuntuu vauhdilla. Yksi nopeimmista kasvajista on kotimaisten kolarikorjaamoiden perustama Awux Autovahinkopalvelut-ketju. Tämän kevään aikana tehtyjen sopimusten myötä ketju on kasvanut seitsemällä toimipisteellä. Uusia Awux-yrityksiä löytyy nyt Vantaalta, Espoosta, Helsingin Malmilta, Kangasalta, Lahdesta, Paimiosta ja Tampereelta. Uusien yksiköiden myötä ketjun palvelupisteiden määrä on yhteensä jo 29.

Ketjun tehtävänä on tarjota autoilijoille helppo, nopea ja luotettava palvelu kaikkiin kolari- ja kolhutilanteisiin. Parhaan mahdollisen asiantuntemuksen ja laadukkaan työnjäljen lisäksi Awux-ketjun asiakas saa aina käyttönsä paikallisen, kokeneen ammattilaisen, joka on valmis ottamaan henkilökohtaisesti vastuun asiakkaan auttamisesta.

Awux-korjaamot tekevät yhteistyötä kaikkien vakuutusyhtiöiden kanssa ja toimivat mm. valtuutettuina vahinkotarkastajina, jolloin asiointi vakuutusyhtiöiden suuntaan onnistuu ketterästi yhteisen tietojärjestelmän avulla.

Lisää tulossa

Ketjun kasvu ei pääty tähän, tarkoituksena on vahvistaa verkkoa siten, että palvelu pystytään tarjoamaan asiakkaille lähipalveluna kattavasti koko maassa.

Awux-ketjun ovat perustaneet kotimaiset, yksityiset kolarikorjaamot. Yrittäjät ovat vahvasti mukana ketjun toiminnan johtamisessa ja kehitystyössä. Ratkaisulla on pyritty varmistamaan, että käytännön asiakaspalvelukulma näkyy kaikessa tekemisessä.

Ketjun kehittämisen painopisteenä on asiakaskokemuksen parantaminen. Vuoropuhelu asiakkaiden kanssa on jatkuvaa ja uusia palvelumalleja etsitään ja hiotaan asiakkaiden ja kumppaneiden kanssa yhteistyössä.

Lisätiedot:

Taneli Hakkarainen, hallituksen puheenjohtaja, 050 041 1897