Henkilöstön hyvinvointi Greenledin vahvan kasvun tärkein kulmakivi

Report this content

Kempele, 10. helmikuuta 2017: Kempeleläinen valaisinratkaisutoimittaja Greenled Oy on valittu yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista vuonna 2017. Paikka Suomen parhaiden työpaikkojen listalla myönnettiin tutkimustietoon perustuen osoituksena yrityskulttuurin menestyksestä ja työpaikan erinomaisuudesta.

LED-valaistusratkaisuihin erikoistunut Greenledin viime vuosien voimakkaalla kasvulla on ollut myös vahva työllistävä vaikutus: yhtiö tuplasi vuoden 2016 aikana henkilöstömääränsä luoden yli 50 uutta työpaikkaa. Saavutetun kasvun on mahdollistanut erityisesti Greenledin omaan Kempeleen tuotantolaitokseen siirretty tuotanto, jonka myötä uutta henkilöstöä on palkattu jatkuvasti niin asennukseen, tuotantoon, myyntiin, hallintoon kuin tuotekehitykseen.

Greenledin toimitusjohtajan Pertti Tahvanaisen mukaan motivoituneet työntekijät ovat olleet ensisijaisen tärkeitä yrityksen kasvun mahdollistajia. ”Jokaisen työpanosta tulee arvostaa roolista riippumatta, sillä korkea työtyytyväisyys on yritykselle paras mahdollinen voimavara. Yrityksen johdon on myös ansaittava jokaisen työntekijän luottamus, jotta päämäärät koetaan yhteisiksi”, Tahvanainen toteaa.

Tiimityöskentely ja yhteiset jaetut arvot koetaan Greenledin henkilöstön parissa yritykselle annetun tunnustuksen arvoisiksi. Kempeleen tuotantolaitoksella työskentelevän Veera Kajavan mukaan työssä päivittäin koettava arvostus ja positiivinen asenne rakentavat henkilöstön keskuudessa ahkeruutta edistävää yhteishenkeä. Myös valaistusratkaisumyynnissä työskentelevä Erto Ollila allekirjoittaa yhteishengen ja yhteisten arvojen merkityksen työnteossa. ”Greenledillä on laadukkaat kotimaiset valaisimet, ammattitaitoinen tukiorganisaatio, mutta ennen kaikkea mahtava porukka. Työ on luovaa ja mielekästä – se kaikki heijastuu asiakastyytyväisyyteen, joka puolestaan motivoi työntekoa entisestään. Se on varsin positiivinen kierre”, Ollila korostaa.

Suomen parhaat työpaikat 2017 – tutkimuksen tulokset pohjautuivat seuraavaan hyvän työpaikan määritelmään: ”Hyvä työpaikka on sellainen, jossa työntekijät luottavat organisaationsa johtoon, ovat ylpeitä siitä mitä tekevät ja nauttivat työtovereidensa kanssa työskentelystä.”

Lisätietoja:

Greenled Oy:
Pertti Tahvanainen, Toimitusjohtaja
pertti.tahvanainen@greenled.fi
www.greenled.fi

Greenled Oy on Suomen johtava energiaa ja ympäristöä säästävien LED-valaistusratkaisujen kokonaistoimittaja, joka on keskittynyt vastaamaan yritysten sekä julkisen sektorin valaistustarpeeseen kotimaassa sekä kansainvälisesti. Kempeleessä tuotteensa itse valmistava Greenled on perustettu vuonna 2010 ja sen toimipisteet sijaitsevat Kempeleen lisäksi Vantaalla ja Tampereella sekä yrityksellä on tytäryhtiö Greenled GmbH Saksan Speyerissa.

Avainsanat:

Lainaukset

Pertti Tahvanainen, Toimitusjohtaja, Greenled Oy
Yrityksen johdon on myös ansaittava jokaisen työntekijän luottamus, jotta päämäärät koetaan yhteisiksi.
Pertti Tahvanainen, Toimitusjohtaja, Greenled Oy
Greenledillä on laadukkaat kotimaiset valaisimet, ammattitaitoinen tukiorganisaatio, mutta ennen kaikkea mahtava porukka. Työ on luovaa ja mielekästä – se kaikki heijastuu asiakastyytyväisyyteen, joka puolestaan motivoi työntekoa entisestään. Se on varsin positiivinen kierre.
Erto Ollila, Senior Account Manager, Greenled Oy