SsangYong esittelee uuden Tivolin 85. Geneven autonäyttelyssä

Report this content

Uusi SsangYong Tivoli tunnettiin aikaisemmin projektinimellä ”X100”. Uusi Tivoli on kompakti SUV, jota on kehitetty viimeiset kolme vuotta. Tivoli lanseerattiin Koreassa tammikuussa 2015 ja Euroopassa myynti alkaa toisen vuosineljänneksen aikana. Uusi SsangYong Tivoli tarjoaa iloa ja jännitystä jatkaen SsangYongin perintöä SUVeihin erikoistuneena valmistajana.

Tivolissa yhdistyvät urbaani dynaaminen SUV-muotoilu sekä modernit ja laadukkaat sisätilat. Tivolin sisustus tarjoaa modernin sisutuksen lisäksi luokkansa johtavat sisä- ja tavaratilat. Tivoli on suunniteltu tyylikkääksi jokapäiväistä käytännöllisyyttä unohtamatta.

Tivoli on saatavana 1,6-litraisella bensiinimoottorilla (92 kW (128 hv) / 158 Nm) tai 1,6-litraisella dieselmoottorilla (84,5 kW (115 hv) / 300 Nm). Vaihteistovaihtoehtoina ovat kuusivaihteinen manuaali- tai automaattivaihteisto. Tivoli on myös saatavana etu- tai nelivetoisena. Suomen tuontiohjelma tarkentuu kevään aikana ja myynti alkaa kesän jälkeen.

MITAT:

PITUUS mm 4 195
LEVEYS mm 1 795
KORKEUS mm 1 590
AKSELIVÄLI mm 2 600
MAAVARA mm 167
KÄÄNTÖSÄDE m 5,3
TAVARATILA litraa 423

Yksityiskohtaista tietoa kerrotaan SsangYongin lehdistötilaisuudessa:

Tiistaina 3.3.2015 klo 12.00 halli 4, osasto 4131:ssä. Tervetuloa!

SY Motor Oy:stä Geneven autonäyttelyyn osallistuvat Johtaja Pasi Räsänen, +358 400 974 148, pasi.rasanen(at)ssangyong.fi ja Tuotepäällikkö Juuso Ruskola.

Lisätietoja antaa

Juuso Ruskola
Tuotepäällikkö
SY Motor Oy
juuso.ruskola(at)ssangyong.fi

Vuonna 2014 perustettu SsangYong-autoja, varaosia ja tarvikkeita maahantuova SY Motor Oy on osa Bassadone Automotive Nordic Oy:tä. Bassadone Automotive Nordic on vuonna 1997 perustettu autojen, varaosien ja lisävarusteiden maahantuontiin erikoistunut yritysryhmä. Liiketoiminnot  kattaa Suomen ja Baltian maat. Maahantuotavia merkkejämme ovat Dacia, Hyundai, Isuzu, Renault, SsangYong ja Suzuki.

Kuulumme kansainväliseen Bassadone Automotive Group -yhtiöryhmään, joka toimii useiden automerkkien maahantuojana ja vähittäismyyjänä  mm. Espanjassa, Englannissa ja Gibraltarilla. Perheyhtiö on perustettu jo vuonna 1904 ja kehittää jatkuvasti toimintojaan maailmanlaajuisesti.