SSANGYONG-MALLISTO JA -JÄLLEENMYYJÄT

Report this content

Korealaisen SsangYongin Suomen mallisto on nyt julkaistu. Mallistossa ovat etukäteen suurta kiinnostusta herättäneet katumaasturi Korando ja oikea maastoauto Rexton. Mallisto lanseerataan 27.-29.3.2015 tapahtuvassa viikonloppunäyttelyssä.

Korando on aina nelivetoinen dieselkäyttöinen keskikokoinen katumaasturi, jonka etuja ovat 2000 kg vetokyky ja luokkansa tilavimmat sisätilat. Kilpailijoiksi voidaan lukea mm. Kia Sportage, VW Tiguan ja Mazda CX-5. Korandon hinnat alkavat manuaalivaihteisen Crystal-varustetason 29 390 eurosta. Tämä tarkoittaa, että hinta on asemoitu n. 6 000 – 10 000 euroa kilpailijoita alhaisemmaksi. Quartz-varustetaso on saatavana sekä manuaali- (31 990€) että automaattivaihteisena versiona (35 390€).

Rexton on 7-paikkainen, suurella 2600 kg vetokyvyllä ja alennusvaihteistolla varustettu oikea maastoauto. Mallisto koostuu manuaalivaiheisesta Crystal-versiosta (38 390€) sekä paremmin varustellusta automaattivaihteisesta Quartz-versiosta (45 990€).

Geneven autonäyttelyssä aiemmin tässä kuussa esitelty
Tivoli lanseerataan Suomessa kesän jälkeen.

Myynti aloitetaan aluksi kymmenellä paikkakunnalla:

Helsinki Konala, Automyymälä Helsinki
Kouvola, Auto-Vode
Lahti, Launeen Autocenter
Lohja, Lahjan Autopalvelu
Marianhamina, Zebra-Bil
Porvoo, Autotalo Järvi
Raisio, Valta-Auto
Ranua, Pohjoisen Auto
Rovaniemi, Pohjoisen Auto
Tampere, Autoliike Leimu&Rajala

Korando ja Rexton ovat asiakkailla koeajettavissa jälleenmyyjäpisteissä lanseerausviikolla keskiviikkona 25.3. alkaen.

Takuu kaikissa malleissa on 5 vuotta ilman kilometrirajoitusta.

Valtuutetut SsangYong-huoltopisteet löytyvät niiltä paikkakunnilta, joissa toimii myös myynti. Huoltoverkosto laajennetaan vuoden loppuun mennessä kattamaan koko maa n. 30 huoltopisteen toimesta.

www.ssangyong.fi -sivustolta löytyvät tarkemmat tiedot sekä tuotteista että myynti- ja huoltopisteistä.

Ystävällisesti,
Pasi Räsänen
Johtaja
SY MOTOR Oy

Lisätietoja antaa

Juuso Ruskola
Tuotepäällikkö
SY Motor Oy
juuso.ruskola(at)ssangyong.fi

Pasi Räsänen
Johtaja
SY Motor Oy
pasi.rasanen(at)ssangyong.fi

www.ssangyong.fi

Vuonna 2014 perustettu SsangYong-autoja, varaosia ja tarvikkeita maahantuova SY Motor Oy on osa Bassadone Automotive Nordic Oy:tä. Bassadone Automotive Nordic on vuonna 1997 perustettu autojen, varaosien ja lisävarusteiden maahantuontiin erikoistunut yritysryhmä. Liiketoiminnot  kattaa Suomen ja Baltian maat. Maahantuotavia merkkejämme ovat Dacia, Hyundai, Isuzu, Renault, SsangYong ja Suzuki.

Kuulumme kansainväliseen Bassadone Automotive Group -yhtiöryhmään, joka toimii useiden automerkkien maahantuojana ja vähittäismyyjänä  mm. Espanjassa, Englannissa ja Gibraltarilla. Perheyhtiö on perustettu jo vuonna 1904 ja kehittää jatkuvasti toimintojaan maailmanlaajuisesti.