SSANGYONGIN MYYNTIVERKOSTO LAAJENEE OULUUN

Report this content

Viime vuonna Suomen markkinoille rytinällä tullut uusi automerkki on saanut vahvan Jälleenmyyjän Pohjois- Pohjanmaalle.

Etelä- Korealaisia SsangYong –autoja Suomessa edustava Bassadone Automotive Nordic konserniin kuuluva

SY MOTOR Oy ja ER-WO Oy ovat allekirjoittaneet merkin jälleenmyynnin sekä huoltotoiminnan aloittamisesta Oulussa. Ensimmäiset autot ovat jo saapuneet Ouluun ja toiminta alkaa täysillä avajais-näyttelyssä 12.-14.2.

SsangYongin myyntiverkosto kattaa nyt yksitoista paikkakuntaa.

Bassadone sekä Er-Wo ovat pitkäaikaisia yhteistyökumppaneita Suzukin ja Isuzun kautta.

Er-Wo Oy
Vuonna 1975 perustettu autokauppa, edustukset Suzuki, SsangYong, Isuzu sekä Subaru sekä vaihtoautot.
Täyden palvelun autotalo, joka toimii edustamiensa merkkien valtuutettuna merkkikorjaamona.

Bassadone Automotive Nordic
Yhtiöryhmä toimii Suomen ja Baltian automarkkinoilla maahantuojana seitsemälle merkille; Hyundai, Renault, Dacia, Suzuki, SsangYong, Isuzun sekä Lotus. Yhtiöryhmä myy vuosittain 11.500 autoa ja sen liikevaihto on 175 m€, joka tehdään 55 autoalan ammattilaisen voimin.

SsangYong Motor Company
SsangYongin tehdas sijaitsee Etelä-Koreassa ja on maan neljänneksi suurin autonvalmistaja. SsangYong on kuulunut v.2011 lähtien intialaiseen Mahindra&Mahindra monialayritykseen, jonka palveluksessa toimii n.200.000 työntekijää yli 100 maassa. Yrityksen liikevaihto oli v. 2015 yli 15 miljardia Euroa. Uuden omistajuuden myötä yritys on investoinut paljon tuotekehitykseen ja on asettanut yhdeksi tavoitteekseen Euroopan sekä Amerikan markkinoilla kasvamisen.

Lisätietoja:

Voitto Saarnio 08 5521 480 / myynti@er-wo.fi
Pasi Räsänen 040 097 4148 / pasi.rasanen@ssangYong.fi

www.Er-Wo.fi
www.SsangYong.fi
www.bassadone.fi
www.smotor.com

Avajaisnäyttelyssä esillä myös Lotukset Evora 400 sekä Exige Club Racer.