Auto Bassadone laajentaa palveluvalikoimaansa yritysten lyhytaikaisella rahoitusleasingilla

Auto Bassadone laajentaa palvelutuotevalikoimaansa projektiautoilla. Projektiautot mahdollistavat yrityksen pakettiautohankinnat myös lyhyen aikavälin tarpeisiin (4-12 kk).

Brändiuudistuksen kokenut Auto Bassadone parantaa palvelutarjontaansa yritysasiakkaille. Yritys tuo markkinoille uuden konseptin pakettiauton hankkimiseen - lyhytaikaisiin projekteihin suunnattu #minileasing-konsepti on ratkaisu lyhyen aikavälin, esimerkiksi erilaisten projektien autotarpeeseen. Palveluratkaisu on lyhytaikainen ja joustava, jonka ansiosta yrityksen auto on mahdollista hankkia myös ilman pitkää sitoutumista.

Projektiautokonseptin avulla yritys saa auton käyttöönsä 4-12 kuukauden ajaksi edullisella kuukausimaksulla, täysin ilman käsirahaa. Kuukausiveloituksesta yritys tekee normaalin alv-vähennyksen. Sopimus sisältää 20 000 tai 30 000 ajokilometriä vuodessa, vakuutuksen, käyttövoimaverot, huollot sekä kahdet renkaat. Myös rengashotellin palvelut, kuten renkaanvaihto, sisältyvät kuukausihintaan.

Avaimet käteen periaatteella projektiauto tulee täysin ajovalmiina sisältäen kaiken vakuutuksesta renkaisiin alkaen 639 €/kk (alv. 0 %). Projektiautoja on saatavilla myös täysin sähköisinä.

”Projektiautot ovat erinomainen ratkaisu yrityksille, jotka tuottavat kausiluontoisia palveluita. Auton kulut voidaan jo laskentavaiheessa liittää projektiin kuluina ja projektin valmistuttua auton voi palauttaa meille. Yritys tarvitsee siis vähemmän kalustoa, kun pakettiautot ovat projektikohtaisia. Ratkaisu ei sido pääomaa, eikä vakuutuksista tarvitse itse huolehtia”, kommentoi Auto Bassadonen yritysmyyntipäällikkö Hannu Kuisma.

Auto Bassadonen toimitusjohtaja Tomi Orava on innoissaan uudesta palvelutuotteesta. Lyhytaikainen, yrityksille suunnattu projektiautotarjonta on Suomen markkinoilla uusi konsepti.

”Me Auto Bassadonella olemme tunnistaneet, että etenkin tällaisena aikana, kun yritykset haluavat välttää turhia kustannuksia, niin uusi joustava palvelutuote, kuten projektiautot, ovat erinomainen ratkaisu yrityksen tarpeisiin. Hyötyajoneuvot hankitaan aina tarpeeseen - tämän tarpeen haluamme täyttää palvelulla, joka on asiakkaalle mahdollisimman helppo ja hänen yrityksensä tarpeisiin sopeutuva. Projektiautojen myötä pakettiautot voidaan hankkia juuri siksi aikaa, kun sille on tarvetta, Orava kiteyttää.

Linkki projektiautojen sivustolle

Lisätietoja:

Auto Bassadone, toimitusjohtaja, Tomi Orava 040 848 4054, tomi.orava@autobassadone.fi

AUTO BASSADONE
Auto Bassadone on Suomen suurimpia uusien autojen vähittäiskauppiaita. Autobassadone.fi on Suomen ensimmäinen aito verkkokauppa, jossa asiakas voi aidosti ostaa autonsa verkossa alusta loppuun ja samalla myydä vanhan autonsa vaihdossa. Verkkokaupan lisäksi Auto Bassadone palvelee henkilö- ja tavara-autoasiakkaitaan myymälöissä Vantaalla, Tampereella, Turussa, Hämeenlinnassa sekä Espoossa. Auto Bassadone työllistää noin 200 vähittäiskaupan ja huollon ammattilaista.

BASSADONE AUTOMOTIVE NORDIC OY
Bassadone Automotive Nordic Oy on osa Bassadone Automotive Group -yhtiöryhmää, joka toimii useiden automerkkien maahantuojana ja vähittäismyyjänä maailmanlaajuisesti. Bassadone Automotive Group on 120-vuotias perheyhtiö, joka on perustettu jo vuonna 1904. Suomessa ja Baltiassa Bassadone Automotive Nordic on toiminut vuodesta 1997, eli jo 27 vuoden ajan. Suomessa Bassadone Automotive Nordic toimii 16 tunnetun automerkin maahantuontiyhtiöiden emoyhtiönä. Bassadonen toiminta Suomessa ja Baltiassa kasvaa sekä kehittyy jatkuvasti ja olemme edelläkävijöitä autoilun muuttuessa yhä enemmän palveluperusteiseksi.

Bassadone Automotive Nordic kantaa ylpeydellä ja ensimmäisenä autoalan työnantajana Suomessa kansainvälisesti arvostettua Great Place To Work® -sertifiointia. Tämä tunnustus kertoo yrityksemme loistavasta työntekijäkokemuksesta ja henkilöstömme ammattiylpeydestä. Bassadone Automotive Nordic työllistää Suomessa ja Baltiassa noin 600 autoalan ammattilaista, ja yrityksemme on valittu yhdeksi Suomen Parhaista Työpaikoista vuosina 2021, 2022, 2023 sekä 2024.

Avainsanat: