Autoverkkokauppa aloittaa Opelin jälleenmyyjänä ja huoltoedustajana

Autoverkkokauppa.fi:n brändivalikoima laajenee. Yritys aloittaa Opelin jälleenmyyjänä ja huoltoedustajana Tampereella, Turussa ja Vantaalla sekä huoltoedustajana Helsingissä ja Hämeenlinnassa.

Opel-mallisto on uudistunut ja sähköistynyt vauhdikkaasti. Vuonna 2023 näköpiirissä onkin merkittäviä tuotelanseerauksia ja uutuuksien saatavuus tulee olemaan hyvä. Tuoreimpana uutuutena on juuri lehdistölle Suomessa esitelty sporttinen Opel Grandland GSe.

Autoverkkokauppa.fi:n tavoitteena on, että Opelin ja muiden Stellantis-brändien, eli Peugeotin ja Citroënin markkina-asema vahvistuu tulevana vuonna selvästi uuden yhteistyön ja uudistuvan tuotevalikoiman ansiosta.

”Kehitämme palveluitamme jatkuvasti vastaamaan ihmisten toiveita ja tarpeita. Opel on yksi suomalaisten suosikkimerkeistä ja vahvistaa entisestään tarjontaamme taloudellisten ja kustannustehokkaiden autojen osalta”, linjaa toimitusjohtaja Juha Rusama Autoverkkokaupasta.

Myös verkkokaupan rooli tulee olemaan vahva Opel-autojen myynnissä ja liisaamisessa. Esimerkiksi täyssähköisten Opelien valikoima tulee olemaan hieno lisä suositussa #uusivuodeksi-tuotevalikoimassa.

Autoverkkokauppa.fi on digitaalisen autokaupan edelläkävijä

Autoverkkokauppa on Suomen suurimpia uusien autojen vähittäiskauppiaita. Kyseessä on myös Suomen ensimmäinen verkkokauppa, jossa asiakas voi aidosti ostaa autonsa verkossa alusta loppuun ja samalla myydä vanhan autonsa vaihdossa. Verkkokaupan lisäksi Autoverkkokauppa palvelee henkilö- ja tavara-autoasiakkaitaan autoliikkeissä Espoossa, Hämeenlinnassa, Tampereella, Turussa ja Vantaalla. Lisäksi asiakkaiden palveluksessa on täyden palvelun huoltoliike Helsingissä. Autoverkkokauppa haluaa tarjota asiakkailleen erinomaisen palvelukokemuksen ajasta tai paikasta riippumatta.

Autoverkkokaupassa myydään kaikkia kahtatoista Bassadone Automotive Nordic Oy:n maahantuomaa automerkkiä. Tulossa on pian vielä kolme merkkiä lisää. Autoverkkokauppa työllistää yli 200 vähittäiskaupan ja huollon ammattilaista.

Lisätiedot:

Autoverkkokauppa.fi