Autoverkkokauppa.com ja Espoon Blues aloittavat yhteistyön

Suomen ensimmäinen oikea uusien autojen verkkokauppa, Autoverkkokauppa.com ja Espoon Blues ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen kaudelle 2015-2016.

Autoverkkokauppa.com ja sen edustavat merkit; Dacia, Hyundai, Renault, SsangYong ja Suzuki tulevat näkymään vahvasti Espoon Bluesin peleissä. Autoverkkokauppa.com tulee tutuksi kaikille Espoon Bluesin faneille mm. joukkueen peliasusta sekä eri tapahtumista Barona-areenella seuraavan kauden aikana.

Autoverkkokauppa.com tulee tarjoamaan vip-parkkialueen käyttöön kaikille Dacia, Hyundai, Renault, SsangYong ja Suzuki omistajille. Myös merkkien tulevat uutuudet ovat ensimmäistä kertaa nähtävillä Barona-areenalla kauden kuluessa.

Haluamme tuoda asiakkaille pääkaupunkiseudulla uutta Autoverkkokauppa.comia tutuksi ja yhteistyösopimus Espoon Bluesin kanssa tuo meille hyvät mahdollisuudet siihen. Toivomme Bluesille menestystä tulevalle SM-liigakaudelle” , kommentoi Autoverkkokauppa.comin myyntijohtaja Kari Wikholm.

”Odotamme tulevalta liigakaudelta paljon tiukkoja pelejä ja on upeaa saada uusia automerkkejä mukaan Espoon Bluesin toimintaan.

Autoverkkokauppa.com on meille mainio yhteistyökumppani yhteisten toimintatapojemme kannalta ja olemme enemmän kuin tyytyväisiä nyt käynnistyvään dynaamiseen yhteistyöhön.

Toivotamme kaikki Autoverkkokauppa.comin asiakkaat viihtymään myös peleissämme – ja pelien ulkopuolella kannattaa seurata kummankin kanavia”, kommentoi Espoon Bluesin toimitusjohtaja Jarmo Koskinen.

Autoverkkokauppa.com on Suomen ensimmäisen autokauppa, jossa asiakas voi tehdä uuden auton hankinnan verkossa mihin kellonaikaan tahansa. Autoverkkokauppa.com palvelee myös Konalan automyymälässä, jossa asiakkailla on mahdollisuus tutustua sekä koeajaa uudet Dacia, Hyundai, Isuzu, Renault, SsangYong ja Suzuki mallistot. Autoverkkokauppa.com kuuluu Bassadone Automotive Nordic –yhtiöryhmään ja toimii edellä mainittujen merkkien jälleenmyyjänä Helsingissä.

Bassadone Automotive Nordic on perustettu vuonna 1997, vuosimyynti on 11.000 autoa ja maahantuonnissa työskentelee noin 60 autoalan ammattilaista. Liiketoiminnot kattavat Suomen ja Baltian maat. Bassadone Automotive Nordic kuuluu kansainväliseen 1904 perustettuun Bassadone Automotive Group -yhtiöryhmään, joka toimii useiden automerkkien maahantuojana ja vähittäismyyjänä mm. Espanjassa, Englannissa ja Gibraltarilla.

Antti Ruhanen

Toimitusjohtaja / Autoverkkokauppa.com, Bassadone Automotive Nordic