AUTOVERKKOKAUPPA.COM JA SCANDIA RENT-VUOKRAAMOKETJU SOLMIVAT 1.7 MILJOONAN EURON KAUPPAAN TÄHTÄÄVÄN AIESOPIMUKSEN

Autoverkkokauppa.com ja Scandia Rent -autovuokraamot ovat solmineet aiesopimuksen, joka tähtää yhteensä kahden miljoonan euron arvoiseen kauppaan. Kaupan kohteena tässä vaiheessa on noin 100 Renault- ja Hyundai- henkilöautoa, joiden toimitukset vuokraamokäyttöön toteutunevat vielä tämän vuoden puolella.

”Tämä kauppa merkitsee meille tosi paljon ja tukee meidän yritysmyynnin tavoitetta hakea pitkäaikaisia kumppanuuksia. Haluamme ymmärtää loppuasiakkaan todellisen tarpeen ja liiketoiminnan, johon haluamme tarjota juuri oikeita välineitä ja oikealla palvelumuodolla. Tällöin päästään yhteiseen kannattavaan liiketoimintaan, jota on hyvä yhdessä kehittää myös jatkossa.” kommentoi Kari Wikholm, johtaja Autoverkkokauppa.com.

”Panostamme vahvasti ketjuna kalustohankintaan ja haemme pitkäjänteistä kumppania yhteistyöhön. Renault ja Hyundai tarjoavat ketjullemme loistavan vähäpäästöisen ja modernin vaihtoehdon. Autoverkkokauppa.com on heti alusta alkaen lähtenyt rakentamaan meille räätälöityjä hankintaratkaisuja, aina aidosti asiakasta kuunnellen. Scandia Rent on noussut viime vuosina yhdeksi Suomen suurimmista autovuokraamoketjuista ja tavoitteenamme on olla alan markkinajohtajia seuraavan kolmen vuoden aikana. Kustannustehokas kalustohankinta on tärkeä osa kasvutarinaamme”, kertoo Liiketoimintajohtaja Timo Raimovaara Scandia Rentistä.

Autoverkkokauppa.com
Kari Wikholm, Myyntijohtaja