Autoverkkokauppa.fi kehittää toimintojaan kiihtyvällä tahdilla − laajentaa Hämeenlinnaan ja ryhtyy liisaamaan vaihtoautoja

Autoverkkokauppa.fi laajentaa jälleen toimintaansa avaamalla uuden automyymälän Hämeenlinnaan sekä tarjoamalla asiakkailleen mahdollisuuden hankkia käytetty auto leasing-sopimuksella.

Autoverkkokauppa.fi avaa uuden täyden palvelun myynti- ja huoltopisteen Hämeenlinnaan elokuussa 2022. Eino Leinonkatu 23:n toimitilat tulevat kokonaisuudessaan Autoverkkokaupan käyttöön.

- Olemme erittäin innoissamme päästessämme laajentamaan jälleen toimintaamme, niin automyynnin kuin huollon osalta. Hämeenlinna on markkina-alueena hyvin potentiaalinen ja merkkiemme edustus alueella on kaivannut vahvistusta. Uskomme, että alueella on kysyntää erittäin suosituille yksityisleasing-tuotteillemme ja merkkihuoltopalveluillemme. On myös ilo päästä työllistämään alueen autoalan ammattilaisia. Henkilökunnan rekrytoinnit ovat käynnissä, kertoo Autoverkkokaupan toimitusjohtaja Juha Rusama.

14.6. lähtien Autoverkkokauppa tarjoaa asiakkailleen myös mahdollisuuden hankkia vaihtoauto leasing-sopimuksella omistamisen sijaan. Nykyisen #melkeinuusiautovuodeksi-tuotteen täydennykseksi leasing-tarjontaan lisätään vaihtoautot.

- Meillä on laaja valikoima laadukkaita käytettyjä autoja, ja asiakas voi halutessaan ostaa sellaisen omaksi tai tehdä 12-36 kuukautta pituisen leasing-sopimuksen. Tällä pyrimme vastaamaan asiakkaiden tarpeeseen saada haluamansa auto vaivattomasti käyttöön vain tarpeelliseksi ajaksi, ilman jälleenmyynnin tarvetta, toteaa Rusama. Lanseerasimme keväällä uuden #autokesäksi -tuotteen ja siinä yhteydessä kävi selväksi kuluttajien valtava kiinnostus uusiin hankinnan vaihtoehtoihin.

Autoverkkokauppa.fi on Suomen suurimpia uusien autojen kauppiaita. Se on Suomen ensimmäinen täysin digitalisoitu uusien ja käytettyjen autojen verkkokauppa, jossa asiakas voi aidosti ostaa autonsa alusta loppuun verkossa. Verkkopalvelun lisäksi Autoverkkokauppa palvelee henkilö- ja tavara-autoasiakkaitaan autoliikkeissä Vantaan Petikossa ja Raisiossa sekä huollon asiakkaita myös Helsingin Malmilla.

Autoverkkokaupan omistaa Bassadone Automotive Nordic Oy, joka on kaikkien Autoverkkokaupassa myytävien uusien autojen, Citroënin, Dacian, DS:n, Hyundain, Isuzun, Peugeotin, Renaultin, SsangYongin ja Suzukin, virallinen Suomen maahantuoja.

Bassadone Automotive Nordic on ensimmäisenä autoalan yrityksenä Suomessa saavuttanut kansainvälisestikin arvostetun Great Place to Work® -sertifioinnin.

Autoverkkokauppa.fi

Juha Rusama, toimitusjohtaja, 040 502 5911, juha.rusama@autoverkkokauppa.fi

Bassadone Automotive Nordic

Bassadone Automotive Nordic on osa yli 100-vuotiasta perheomisteista Bassadone Automotive Groupia. Bassadone maahantuo ja jälleenmyy useita automerkkejä eri Euroopan maissa. Vuonna 1997 perustettu Bassadone Automotive Nordic maahantuo Suomen markkinoille Citroën, Dacia, DS, Hyundai, Isuzu, Lotus, Peugeot, Renault, SsangYong ja Suzuki -merkkisiä ajoneuvoja. Baltian maihin Bassadonen maahantuomat automerkit ovat Citroën, Hyundai, Isuzu, Peugeot, SsangYong ja Suzuki. Vuonna 2021 yhtiöryhmän liikevaihto oli 635 miljoonaa euroa ja työllisti noin 440 autoalan ammattilaista. Bassadone Automotive Nordic on Suomen 102. suurin yritys (Talouselämä 10.6.2022).

Bassadone Automotive Nordic on alansa edistyksellisin digitaalisten palvelujen tarjoaja. Maahantuontitoimintojen lisäksi yhtiöryhmään kuuluu vakuutustuotteita tarjoava Bassadone Insurance Services sekä Eurorepar-monimerkkivaraosa- ja huoltoketju. Yhtiön oma vähittäiskauppa Autoverkkokauppa.fi on ollut ensimmäinen autoliike Suomessa, joka tarjoaa myös täysin digitaalisen palvelun 24/7.

Great Place to Work®

Great Place to Work® -sertifioinnin myöntää ulkopuolinen, yli 60 maassa toimiva Great Place to Work® -organisaatio. Sertifikaatti voidaan myöntää, jos laajoissa mittauksissa todettava, tutkittavan yrityksen Trust Index© ylittää 65. Tämä tarkoittaa, että vähintään seitsemän kymmenestä yrityksen työntekijästä tulee kokea yritys hyvänä työpaikkana. Keskimäärin suomalaisen työelämän Trust Index© on 39.

Pikafaktat

#Autoverkkokauppa.fi avaa uuden täyden palvelun myynti- ja huoltopisteen Hämeenlinnaan elokuussa 2022.
Tweettaa
#Autoverkkokauppa tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden hankkia vaihtoauto leasing-sopimuksella omistamisen sijaan.
Tweettaa