Autoverkkokauppa.fi viettää uuden autoliikkeen avajaisia Hämeenlinnassa ja tuo autokauppaan täysin uuden konseptin

Hämeenlinnan uuden autoliikkeen avajaisia vietetään 3. ja 4. syyskuuta klo 10-15. Uusi myymälä tarjoaa täysin uudentyyppisen palvelukonseptin, sillä auton voi ostaa Suomen ensimmäisestä autojen digishopista. Autoverkkokauppa.fi tarjoaa asiakkailleen aidosti helpon tavan hankkia uuden, lähes uuden tai käytetyn auton omaksi tai kätevällä kuukausihinnalla, suoraan verkosta tilattuna ja suoraan kotipihaan toimitettuna.

Avajaisviikonlopun aikana myymälä tarjoaa vieraille kakkukahvit ja näyttelymakkarat. Sunnuntaina myös esiintymässä legendaarinen Kummeli-hahmo Mauno Ahonen. Asiakkaat pääsevät tutustumaan paikan päällä uusiin malleihin sekä vaihtoautovalikoimaan.

”Autoverkkokauppa on uniikki lisä Hämeenlinnan autoliikkeiden joukkoon. Autoverkkokaupasta voi ostaa täysin uuden tai käytetyn auton sekä tehdä yksityisleasing-sopimuksen. Menestyksekkäiden #uusivuodeksi ja #melkeinuusi -tuotteiden lisäksi olemme lanseeranneet uudet #vaihtoautovuodeksi ja #autokesäksi -tuotteet. Autoverkkokaupan auton hankintatavat tarjoavat autoilijoille huoletonta ja edullista autoilua toteaa Autoverkkokaupan toimitusjohtaja Juha Rusama.

”Auton ostaminen ja liisaaminen on tuotu nykyaikaan, ja Hämeenlinnan myymälässä automyynti hoidetaankin täysin digitaalisesti. Asiakas saa digishopista vaihtotarjouksen nykyisestä autosta ja tilaa samalla uuden. Valikoima pitää sisällään yli 250 vaihtoautoa, uudet autot kaikilta merkeiltämme sekä monipuolisen yksityisleasing valikoiman. Nykyaikainen konsepti mahdollistaa täyden palvelun autoliiketoiminnot kustannustehokkaissa puitteissa.”, lisää Rusama.

Hämeenlinnan Autoverkkokauppa on auki maanantaista perjantaihin klo 9-18 ja lauantaisin klo 10-15. Valtuutettu merkkihuolto palvelee alueen Citroën, Dacia, Hyundai, Peugeot, Renault ja Suzuki -asiakkaita.

Autoverkkokauppa.fi on ensimmäinen täysin digitalisoitu uusien ja käytettyjen autojen verkkokauppa, jossa asiakas voi aidosti ostaa autonsa verkossa alusta loppuun. Verkkopalvelun ja nyt avatun Hämeenlinnan lisäksi Autoverkkokauppa palvelee henkilö- ja tavara-auto asiakkaitaan autoliikkeissä Vantaalla ja Raisiossa sekä huollon asiakkaita Helsingin Malmilla.

Autoverkkokauppa kuuluu Bassadone-konserniin, joka on kaikkien Autoverkkokaupassa myytävien uusien autojen, (Citroën, Dacia, DS, Hyundai, Isuzu, Peugeot, Renault, SsangYong ja Suzuki) virallinen maahantuoja.

Lisätiedot: Autoverkkokauppa.fi

Katja Lehti, myyntipäällikkö, 050 401 5031, katja.lehti@autoverkkokauppa.fi