Citikkahuolto liittyy mukaan Eurorepar Car Service -monimerkkihuoltoketjuun

Citikkahuolto vahvistaa huoltopalvelujaan ja on aloittanut Eurorepar Car Service monimerkkihuollon Loimaalla. Eurorepar Car Service on tarkoitettu kaikille automerkeille ja -malleille. Timo Julkunen on aloittanut korjaamotoiminnan Loimaalla jo 1990-luvun puolen välin jälkeen keskittyen ensin Citroën-merkkiin. Toiminta on laajentunut vuosien myötä ja viimeisimmät vuodet Citikkahuolto on toiminut Citroën- ja Peugeot-merkkikorjaamona.

Eurorepar Car Service on kansainvälinen monimerkkihuoltoketju, jonka taustalla toimii yksi maailman suurimmista autovalmistajista, Stellantis. Eurorepar Car Service toimipisteitä on maailmanlaajuisesti jo yli 5 000 ja ketju viettää tänä vuonna 20-vuotis syntymäpäiviään. Suomessa ketju aloitti vuonna 2021 ja nyt Loimaalle avataan 15. Eurorepar Car Service -monimerkkihuolto.

Olemme erittäin iloisia ja tyytyväisiä, että Citikkahuolto liittyy Eurorepar Car Service -monimerkkihuoltoketjuun. Eurorepar merkkiset varaosat ovat saavuttaneet suuren suosion Euroopassa, ja nyt Eurorepar varaosat- ja monimerkkihuoltopalvelut ovat saatavilla myös Loimaalla.”, kertoo Eurorepar Car Service Suomen toimintojen johtaja Tapio Kontkanen.

Eurorepar monimerkkihuolto on juuri meille sopiva huoltopalvelukonsepti jo olemassa olevien merkkihuoltopalveluidemme lisäksi. Nyt voimme palvella asiakkaita entistä laajemmin ja tarjota monelle kukkarolle sopivat palvelut. Näemme, että monimerkkihuoltopalveluille on kysyntää alueellamme ja nyt meillä on tarjota asiakkaillemme nämä palvelut kansainvälisesti tunnetun huoltokonseptin tukemana.” taustoittaa Timo Julkunen, Citikkahuollon yrittäjä.

Eurorepar brändättyjen monimerkkivaraosien toimittajina toimivat Stellantis autovalmistajan valitsemat, tunnetut ja hyväksi havaitut varaosavalmistajat. Laaja kansainvälinen varaosien hankinta ja logistiikka mahdollistaa asiakkaille laadukkaat varaosat kilpailukykyiseen hintaan.

Eurorepar Car Service -monimerkkihuoltoon sisältyy kahden vuoden takuu sekä työlle että varaosille. Tervetuloa varaamaan huoltoaika Eurorepar monimerkkihuoltoomme”, toivottaa Timo Julkunen.

Lisätietoja;

Tapio Kontkanen, Eurorepar Car Service tapio.kontkanen@bassadone.fi 0400279929