George Bassadone Snr:lle korkea kunniamaininta

Bassadone Automotive Groupin omistajalle ja hallituksen puheenjohtaja George Bassadone Snr:lle on myönnetty Englannissa merkittävä kunniapalkinto (OBE) hänen pitkäaikaisesta työstään autoliiketoimintansa kehittämisessä.

Palkinto luovutettiin perinteisessä Queen’s Birthday Honours –tapahtumassa 13.6.2014. OBE on brittiläisen imperiumin ritarikunnan myöntämä arvonimi ja lyhenne nimityksestä “Officer of the Order of the British Empire”.

Bassadone Automotive Group on aloittanut toimintansa vuonna 1904 ja George Bassadone Snr. on vastannut liiketoiminnasta vuodesta 1970 asti. Suomessa Bassadone Automotive Group on toiminut vuodesta 2003 saakka.

”Olemme äärimmäisen iloisia Georgen saamasta palkinnosta ja tunnemme suurta ylpeyttä työskennellessämme hänen nimeään kantavassa yrityksessä. Palkinto on osoitus yrittäjyydestä, pitkäjänteisestä toiminnasta ja ennen kaikkea Georgen edelläkävijyydestä ja aktiivisuudesta haastavassa autoliiketoiminnassa. Olemme hyötyneet valtavasti Georgen henkilökohtaisesta panoksesta liiketoimintamme kehittämisessä aina vuodesta 2003 asti ja palkinto ei olisi voinut mennä parempaan osoitteeseen.”
kommentoi Bassadone Automotive Nordicin konsernijohtaja Antti Ruhanen.

Bassadone Automotive Nordic

Antti Ruhanen

antti.ruhanen@bassadone.fi

Bassadone Automotive Nordic toimii autojen maahantuojana Suomessa ja Baltian maissa. Yhtiöryhmän maahantuomia automerkkejä ovat Dacia, Hyundai, Isuzu, Renault ja Suzuki. Yhtiöryhmän liikevaihto 2013 oli 145 m€ ja kokonaisvolyymi noin 10.000 uutta henkilö- ja tavara-autoa. Yhtiöryhmän palveluksessa on 55 henkeä.