UUSI MINILEASING TUO HELPON VAIHTOEHDON AUTOILIJALLE 1 – 11 KUUKAUDEN KÄYTTÖTARPEESEEN

Autoa tarvitseville on nyt tarjolla uusi vaivaton all-inclusive vaihtoehto. Minileasing tuo vaihtoehdon yhteiskäyttöautoilun, auton vuokraamisen sekä leasingtuotteen väliin, sillä minileasingissä auton saa edullisesti käyttöönsä 1 – 11 kuukauden ajaksi.

Edulliseen minileasingvuokran hintaan sisältyvät kaikki autoilun kulut pois lukien polttoaine. Vahinkotilanteiden varalta minileasingautot on turvattu kattavalla kaskovakuutuksella liikennevakuutuksen lisäksi.

Minileasing sopii yhtä lailla yrityksille kuin yksityishenkilöiden tarpeisiin esimerkiksi loma-ajalle, kotimaanmatkailuun, väliaikaisesti kasvaneeseen auton käyttötarpeeseen tai silloin, kun pidempiaikaista investointia ja sitoumusta autoon ei olla valmiita tekemään. Vaihtoehtoina tarjolla on eri kokoluokan malleja kaupunkiautosta koko perheen farmariautoon sekä pakettiautoon.

Minileasing-tuotteen tarjoavat yhteistyössä Suomen suurimpiin autoliikkeisiin kuuluva Autoverkkokauppa.fi ja jo yli 10 vuotta vuokra- ja yhteiskäyttöautoja välittänyt 24Rent.

Auto varataan suoraan www.24Rent.fi/autoverkkokauppa-verkkosivustolta ja auton saa käyttöön nopealla aikataululla. Vuokra veloitetaan luottokortilta. Myös Autoverkkokauppa.fi:n myymälä Vantaan Petikossa auttaa sopivan vaihtoehdon löytämisessä.

” Kuluneen kevään aikana niin autokaupan kuin autovuokraamoiden perinteinen kysyntä on mullistunut nopeasti. Halusimme kääntää tilanteen (asiakkaiden) hyödyksi ja luoda uudenlaisen palvelumallin pitkäaikaisen kumppanimme kanssa. Yhteistyössä pystymme tarjoamaan autoja minuuteista vuosiksi reaaliajassa ja pitämään autokaupan uutta omistajaa odottavat autot liikenteessä. Tänä kesänä matkailu tulee keskittymään kotimaahan, ja pitkiä investointeja ehkä arastellaan. Yhdessä tuottamamme palvelut vastaavat tähän uudenlaiseen kysyntäänkin täydellisesti.”, kertoo 24Rentin toimitusjohtaja ja perustaja Matti Hänninen.”

”Asiakkaiden toiveet auton hankinnassa painottuvat entistä enemmän käytön helppouteen ja turvallisuuteen: pääomaa ei haluta sitoa tai kantaa huolta tulevista huolto- tai rengaskustannuksista. Auto on monelle elämää helpottava palvelu. Meidän tehtävämme palvelevana autokauppana on

vastata näihin muuttuneisiin asenteisiin. 24 Rent on ollut meille pitkäaikainen hyvä yhteistyökumppani ja minileasingtuote antaa meille mahdollisuuden tarjota ratkaisu jo olemassa olevien vuokra- ja leasingtuotteidemme väliin. Autoverkkokauppa.fi:n tarjoama #UusiAutoVuodeksi -konsepti saa rinnalleen erinomaisen vaihtoehdon. ” kommentoi Autoverkkokauppa.fi:n toimitusjohtaja Juha Rusama. ”Toivotamme asiakkaat edelleen tervetulleiksi myymäläämme, jossa etsimme asiakasta parhaiten palvelevan ratkaisun. Mutta yhtä lailla asiakas voi ostaa tai liisata auton etänä verkosta, juuri itselleen sopivana ajankohtana.”

Auto varataan suoraan www.24Rent.fi/autoverkkokauppa-verkkosivustolta ja auton saa käyttöön nopealla aikataululla. Vuokra veloitetaan luottokortilta. Myös Autoverkkokauppa.fi:n myymälässä Vantaan Petikossa autetaan sopivan vaihtoehdon löytämisessä.

”Kuluneen kevään aikana niin autokaupan kuin autovuokraamoiden perinteinen kysyntä on mullistunut nopeasti. Halusimme kääntää tilanteen asiakkaiden hyödyksi ja luoda uudenlaisen palvelumallin pitkäaikaisen kumppanimme kanssa. Yhteistyössä pystymme tarjoamaan autoja minuuteista vuosiksi reaaliajassa ja pitämään autokaupan uutta omistajaa odottavat autot liikenteessä. Tänä kesänä matkailu tulee keskittymään kotimaahan, ja pitkiä investointeja ehkä arastellaan. Yhdessä tuottamamme palvelut vastaavat tähän uudenlaiseen kysyntäänkin täydellisesti.”, kertoo 24Rentin toimitusjohtaja ja perustaja Matti Hänninen.

vastata näihin muuttuneisiin asenteisiin. 24Rent on ollut meille pitkäaikainen hyvä yhteistyökumppani ja minileasing antaa meille mahdollisuuden tarjota ratkaisu jo olemassa olevien vuokra- ja leasingtuotteidemme väliin. Autoverkkokauppa.fi:n tarjoama #UusiAutoVuodeksi -konsepti saa rinnalleen erinomaisen vaihtoehdon.”, kommentoi Autoverkkokauppa.fi:n toimitusjohtaja Juha Rusama. ”Toivotamme asiakkaat edelleen tervetulleiksi myymäläämme, jossa etsimme asiakasta parhaiten palvelevan ratkaisun. Mutta yhtä lailla asiakas voi ostaa tai liisata auton etänä verkosta, juuri itselleen sopivana ajankohtana.”

Lisätiedot ja tiedustelut:
24 Rental Network Oy