Alwin Schauer on nimitetty Baswaren myyntijohtajaksi

Basware Oyj, pörssitiedote, 24.8.2021 klo 9.00

Alwin Schauer on nimitetty Baswaren myyntijohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Schauer raportoi Baswaren toimitusjohtaja Klaus Andersenille. Klaus Andersen toimii väliaikaisena myyntijohtajana, kunnes Schauer aloittaa tehtävässään 1.9.2021.

”Olen todella innostunut aloittamaan Baswarella, joka on puhdas pilvipalveluyhtiö. Tavoitteenani on jatkaa työtä yhdessä Baswaren työntekijöiden kanssa ja nostaa kestävä, kannattava kasvu uudelle tasolle. Basware on aidosti kansainväinen yhtiö, jolla on merkittävästi potentiaalia yhdessä nopeiten kasvavassa ohjelmistomarkkinassa”, sanoo Basweren uusi myyntijohtaja, Alwin Schauer.

Alwin Schauer siirtyy Baswarelle Software AG:sta, joka on Saksan pörssiin listattu ohjelmistoyritys. Hän toimii tällä hetkellä Software AG:n Saksan, Itävallan ja Sveitsin tytäryhtiöiden hallitusten puheenjohtajana sekä näiden alueiden Senior Vice President:nä, vastaten Saksan, Itävallan ja Sveitsin Go-To-Market toimenpiteiden johtamisesta. Ennen Software AG:ta, Schauer työskenteli Salesforcella EMEA:n alueen myynnin rooleissa.

”Olen todella iloinen voidessani ilmoittaa Alwinin olevan uusi myyntijohtajamme ja johtoryhmän jäsenemme. Alwin on osoittanut uransa aikana kykynsä kiihdyttää pilvipalveluiden myyntiä ja johtaa kansainvälisiä myyntiorganisaatioita menestyksekkäästi. Alwin tulee johtamaan yhtiömme kansainvälistä Go-To-Market - organisaatiotamme kohti kiihtyvää kasvua ja parantunutta operatiivista tehokkuutta, joka on linjassa strategiamme - kestävän kasvun ja kannattavuuden - kanssa”, sanoo Basware Oyj:n toimitusjohtaja, Klaus Andersen.

Klaus Andersen, toimitusjohtaja, Basware Oyj
Puh. +45 40761846,
klaus.andersen@basware.com

Basware:
Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto ja maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen tarjoaja. Baswaren ratkaisut tehostavat yrityksien liiketoimintaa varmistamalla hankinnan ja taloushallinnon sekä osto- ja myyntireskontran kulujen täydellisen läpinäkyvyyden. Basware kehittää jatkuvasti uusia innovaatioita, joilla on tärkeä rooli siirtymisessä vähähiiliseen talouteen, digitalisoimalla ja automatisoimalla paperiset hankinnasta maksuun -prosessit. Basware toimii yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on listattu Helsingin pörssissä (BAS1V: HE). Lue lisää: https://investors.basware.com/fi.