• Basware/

Asiakkaat ja asiantuntijat nimesivät Baswaren johtavaksi hankinnasta maksuun -ratkaisujen sekä sähköisten laskutus- ja hankintaratkaisujen toimittajaksi

Espoo, 4.4.2019 – Basware (Nasdaq: BAS1V), maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, nimettiin johtavaksi toimijaksi kaikissa viidessä ostajaluokassa Spend Mattersin hankinnasta maksuun -ratkaisuja sekä sähköisiä laskutus- ja hankintaratkaisuja koskevissa SolutionMapTM-raporteissa. Johtavaksi toimijaksi nimetään palveluntarjoajia, jotka saavat keskitasoa paremmat arvosanat sekä asiantuntijoilta että asiakkailta.

"Olemme ylpeitä siitä, että meidät nimettiin johtavaksi toimijaksi tässä raportissa. Olemme harvojen joukossa, sillä raportissa vain kaksi palveluntarjoajaa nimettiin johtavaksi toimijaksi kaikissa viidessä kategoriassa", kertoo Eric Wilson, Baswaren Pohjois-Amerikan toimintojen johtaja. "Basware on ollut toimialansa edelläkävijä jo yli 30 vuoden ajan ja aiomme tuoda markkinoille innovatiivisia teknologioita ja prosesseja tulevaisuudessakin."

SolutionMap koostuu asiakkaiden ja asiantuntijoiden arvioista, joille annetaan yhtä suuri painoarvo ja joiden perusteella palveluntarjoajat sijoitetaan viiteen eri ostajaluokkaan: Nimble (priorisoi ketteryyden ja edullisuuden), Deep (haluaa kattavan ja räätälöidyn ratkaisun ja maailmanluokan ominaisuudet, jotka tukevat kaikkia ostajan tarpeita), Configurator (korostaa joustavuutta, modulaarisuutta ja sisäistä/ulkoista integroitavuutta organisaation muuttuvien tarpeiden täyttämiseksi), Turn-Key (painottaa ohjelmistojen ja tukipalveluiden yhdistelmää, joka varmistaa tehokkuuden ja hyvän tuoton investoinneille) ja CIO-Friendly (arvostaa IT-tukea ja tietohallinnon hyväksyntää).

"Basware saa keskitasoa paremmat arvosanat kaikissa SolutionMap-raportin ostajaluokissa ja lähes poikkeuksetta vertailun keskiarvoa paremmat arvosanat myös sekä asiantuntijoilta että asiakkailta", toteaa Jason Busch, SolutionMapin toimitusjohtaja ja yksi Spend Mattersin perustajista. "Basware nousee vahvasti esiin tasaisen varmalla suorituskyvyllään hankinnasta maksuun -ratkaisujen sekä sähköisten laskutus- ja hankintaratkaisujen toimittajana. Tällaista arviointimenestystä on kohdennettuja ja ohjelmistopohjaisia ratkaisuja etsivien talous- ja hankintaosastojen helppo käyttää valintaperusteena."

Tietoja Baswaresta

Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto ja maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Baswaren ratkaisut tehostavat yrityksien liiketoimintaa varmistamalla hankinnan ja taloushallinnon sekä osto- ja myyntireskontran kulujen täydellisen läpinäkyvyyden. Basware toimii yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on listattu Helsingin pörssissä (BAS1V: HE).

Seuraa Baswarea Twitterissä (@Basware) ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa tai blogissa

Lue lisää Baswaresta osoitteessa www.basware.com.