• Basware/

Basware automatisoi SSR Groupin konsernitilinpäätöksen sekä sisäisen laskennan

Espoo, Suomi, 19.10.2017Basware, maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen, talousohjauksen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, kertoi tänään, että se on sopinut asunto- ja toimitilarakentamisen asiantuntijan SSR Groupin kanssa konsernitilinpäätöksen sekä budjetoinnin ja ennustamisen automatisoinnista. SSR Group ottaa käyttöön Baswaren Financial Performance Management (FPM) -ratkaisun.

”Talouden prosesseissa on tärkeää, että liiketoimintajohtajat ja taloushallinto voivat keskittyä itse sisältöön ja uskoa sen tekniset yksityiskohdat taloushallinnon sovelluksille. Baswaren avulla SSR Group voi automatisoida konsernitilinpäätös- sekä suunnitteluprosessinsa”, sanoo Baswaren Suomen talousohjauksen liiketoimintajohtaja Tomi Lod.

Baswaren FPM-ratkaisun avulla SSR Group voi konsolidoida tilinpäätöstiedot automaattisesti, jolloin mm. hankintamenot ja vähemmistöosuudet eliminoituvat automaattisesti oikealla tasolla. FPM:n automaatio ulottuu aina rahavirtaan, liitetietoihin sekä tasekirjaan saakka. Samassa yhteydessä SSR Group siirtää suunnitteluprosessinsa Excelistä FPM:ään. FPM:n myötä lukujen luotettavuus ja tiedon läpinäkyvyys konsernissa kasvaa. Baswaren FPM-ratkaisu integroidaan saumattomasti muiden talousohjausjärjestelmien kanssa.

Tomi Lod, Basware
tomi.lod@basware.com

puh. 050 67 031

Basware

Basware (Nasdaq: BAS1V) on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää: www.basware.fi/sijoittajat.

Seuraa Baswarea Twitterissä @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja blogissa.