Basware e-Invoice Sending ja Receiving on integroitu Oracle Cloud -palveluun, ja ne ovat nyt saatavilla Oracle Cloud Marketplacessa

Espoo, 7.8.2019 – Basware, maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja ja Oracle PartnerNetworkin (OPN) Gold-tason jäsen, ilmoitti tänään, että sen e-Invoice Sending- ja Receiving-ratkaisuille on myönnetty Integrated with Oracle Cloud -luokitus, ja ne ovat nyt saatavilla Oracle Cloud MarketPlacessa.

Basware Network -palveluiden ansiosta yritykset voivat lähettää ja vastaanottaa verkkolaskuja keskitetysti maailman laajimmassa yritysverkostossa, joka tällä hetkellä yhdistää toisiinsa yli miljoona yritystä eri puolilla maailmaa.

Oracle Cloud Marketplace on verkkokauppa, josta Oraclen asiakkaat voivat etsiä luotettavia yrityssovelluksia ja palveluntarjoajia. Oracle Cloud on alan laajin ja kattavin julkinen pilvipalvelu, joka tarjoaa yritystason palveluita kaikilla pilvitekniikkatasoilla. Tällaisia ovat esimerkiksi alusta palveluna (platform as a service, PaaS), infrastruktuuri palveluna (infrastructure as a service, IaaS) ja ohjelmisto palveluna (software as a service, SaaS).

”Oracle Cloud Marketplaceen kuuluminen on meille merkittävä askel. Haluamme hyödyntää tätä mahdollisuutta Oracle ERP Cloud -yhteisön tavoittamiseen ja tarjota Baswaren johtavia verkkolaskutuspalveluita ja innovatiivisia rahoituspalveluita entistä laajemmille yleisöille”, toteaa Baswaren Chief Revenue Officer Paul Taylor.

”Baswaren osallistuminen Oracle Cloud Marketplaceen laajentaa sitoutumistamme Oracle-yhteisöön, minkä ansiosta asiakkaat pääsevät helposti nauttimaan Baswaren e-Invoice Sending- ja Receiving -ratkaisujen tarjoamista eduista. Odotamme innolla, että voimme hyödyntää Oracle Cloud -järjestelmän tehoa liiketoimintatavoitteidemme saavuttamisessa”, Taylor jatkaa.

”Pilvipalvelu on erinomainen mahdollisuus kumppaniyhteisöllemme”, kertoo Oraclen ISV Cloud Business Development -osaston varatoimitusjohtaja David Hicks. ”Koska Basware on sitoutunut Oracle Cloud -ratkaisun tukemaan innovaatioon ja toteutus on laadukas, yhteiset asiakkaamme saavat pilvipohjaisia verkkolaskutusratkaisuja, jotka täyttävät liiketoiminnan kriittiset tarpeet.”

Integrated with Oracle Cloud -luokitus myönnetään OPN-jäsenratkaisuille, jotka voidaan testatusti tai vahvistetusti integroida Oracle Cloud -sovelluksiin.

Oracle Cloud Marketplace tarjoaa intuitiivisen käyttöliittymän, jossa voidaan selata ja hakea saatavana olevia sovelluksia ja palveluja. Lisäksi näkyvissä on käyttäjäluokituksia ja arvosteluja, joiden avulla asiakkaat voivat löytää organisaatiolleen parhaat liiketoimintaratkaisut. Uusien automatisoitujen sovellusten asennustoimintojen ansiosta asiakkaat voivat helposti ottaa käyttöön palveluntarjoajan yrityssovelluksia keskitetystä pilvikäyttöliittymästä.

Yhteydenotot:
press@basware.com

Tietoja Baswaresta

Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto ja maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Baswaren ratkaisut tehostavat yrityksien liiketoimintaa varmistamalla hankinnan ja taloushallinnon sekä osto- ja myyntireskontran kulujen täydellisen läpinäkyvyyden. Basware toimii yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on listattu Helsingin pörssissä (BAS1V: HE).

Seuraa Baswarea Twitterissä: @Basware ja osallistu keskusteluun Baswaren LinkedInissä, Baswaren Facebookissa ja Baswaren blogissa

Lue lisää Baswaresta osoitteessa www.basware.fi.

Tietoja Oracle PartnerNetworkista

Oracle PartnerNetwork (OPN) on Oraclen kumppaniohjelma, joka tarjoaa kumppaneille selkeän edun Oracle-ratkaisujen kehittämisessä, myynnissä ja käyttöönotossa. OPN tarjoaa resursseja Oraclen tuotteita ja ratkaisuja koskevan asiantuntijatiedon omaksumiseen ja tukemiseen. Lisäksi se on kehittynyt tunnistamaan Oraclen kasvavan tuotevalikoiman, kumppanikannan ja liiketoimintamahdollisuudet. OPN:n uusimpiin parannuksiin sisältyy mahdollisuus antaa kumppaneille tunnustusta ja palkita heidän panostuksensa Oracle Cloud -palveluun. Oraclen kumppanit pystyvät tuomaan esille Oracle Cloud -asiantuntemustaan ja menestystään asiakkaiden kanssa OPN Cloud -ohjelman avulla. Se on innovatiivinen ohjelma, joka täydentää olemassa olevia OPN-ohjelmatasoja eri tunnustustasoilla ja tarjoaa progressiivisia etuja kumppaneille, jotka toimivat Oracle Cloud -ympäristössä. Lisätietoja on osoitteessa http://www.oracle.com/partners.

Tavaramerkit
Oracle ja Java ovat Oraclen ja/tai sen tytär-, sisar- ja osakkuusyhtiöiden tavaramerkkejä.