Basware esittelee SmartOrders-palvelun

Espoo, 14.5.2019 – Basware (Nasdaq: BAS1V), maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, on julkaissut helppokäyttöisen ratkaisun sähköisten ostotilausten lähettämiseen ostajilta toimittajille. Uusi SmartOrders-palvelu tehostaa ostajien ja toimittajien välistä yhteistyötä hankintaprosessissa toimittamalla ostotilaukset sähköpostitse.

"Ostotilauksia lähetetään ostajilta toimittajille useissa eri muodoissa – kuten postitse, faksaamalla tai puhelimitse – joten niiden käsittely edellyttää paljon käsityötä, mikä lisää kustannuksia eikä ole tehokasta. Uuden SmartOrders-palvelun ansiosta asiakkaamme voivat luopua paperilaskuista ja hankalista manuaalisista prosesseista", kertoo Martin Lux, Senior Product Manager, Basware.

SmartOrders-palvelussa ostajat voivat lähettää ostotilauksia PDF-muodossa suoraan toimittajien sähköpostiin. Toimittajien ei tarvitse rekisteröityä tai kirjautua sisään erilliseen sovellukseen, mikä tehostaa merkittävästi toimittaja-aktivointia. Toimittajat voivat lähettää vastauksensa ja muuntaa ostotilauksia automaattisesti laskuiksi. Palvelu luo kustannussäästöjä, tehostaa toimintaa, edistää läpinäkyvyyttä ja hallintaa sekä parantaa tietojen laatua.

SmartOrders on osa Baswaren kattavaa e-Orders for Buyers -ratkaisua, jonka ansiosta ostajat voivat lähettää ostolaskuja sähköisesti toimittajilleen usealla eri tavalla, kuten Basware Portal -palvelussa, sähköisesti verkon kautta, EDI/OVT-järjestelmässä ja nyt myös PDF-muodossa sähköpostitse uudessa SmartOrders-palvelussa.

Helppokäyttöisen ja skaalautuvan e-Orders for Buyers -palvelun ansiosta voit

•  Saavuttaa kustannussäästöjä luopumalla paperilaskuista ja manuaalisista prosesseista.
  •  Parantaa tehokkuutta automatisoimalla ostajien ja toimittajien välistä tiedonsiirtoa.
  •  Edistää ostotilauksien läpinäkyvyyttä ja hallintaa.
  •  Parantaa tietojen laatua ja tarkkuutta sekä vähentää sitä kautta toimitusvirheitä.

Lue lisää aiheesta Baswaren blogista.

Yhteydenotot:
press@basware.com

Tietoja Baswaresta

Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto ja maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Baswaren ratkaisut tehostavat yrityksien liiketoimintaa varmistamalla hankinnan ja taloushallinnon sekä osto- ja myyntireskontran kulujen täydellisen läpinäkyvyyden. Basware toimii yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on listattu Helsingin pörssissä (BAS1V: HE).

Seuraa Baswarea Twitterissä (@Basware) ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa tai blogissa

Lue lisää Baswaresta osoitteessa www.basware.com.