Basware esitteli uusia analytiikkaratkaisuja

Espoo, 16.4.2019 – Basware (Nasdaq: BAS1V), maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, on julkaissut parannuksia markkinoiden johtavaan Analytics-ratkaisuunsa, joka tarjoaa nyt sekä reaaliaikaisia tietoja KPI-tunnuslukujen hallintaan että tilannetietoja yritysten talousosastojen ja jaettujen palvelukeskuksien kuormituksesta. Basware julkaisee päivitettyyn Analytics-ratkaisuun kaksi uutta raporttikoostetta: ostoreskontran tehokkuus ja ostoreskontran tuottavuus.

"Tehokkuuden ja tuottavuuden parantaminen ovat avainasemassa. Se ei onnistu ilman talousosaston ja palvelukeskuksen prosessien automatisointia sekä tarkkoja tietoja pullonkauloista ja tehtävien käsittelytavoista. Basware Analytics -ratkaisun ansiosta asiakkaamme saavat kattavan yleiskuvan koko prosessista, voivat halutessaan tarkastella tarkempia lisätietoja ja pystyvät hyödyntämään reaaliaikaisia tietoja prosessien kehittämiseen", sanoo Kevin Kamau, tuotejohtaja, Basware.

Baswarella on yli 30 vuoden kokemus suurten monikansallisten organisaatioiden hankinnasta maksuun -prosessien haasteiden ratkaisemisesta. Uusien analytiikkaominaisuuksien avulla se entisestään vahvistaa ratkaisuaan, jonka avulla suuryritykset voivat mitata ja optimoida prosessinsa.

"Basware Analytics -ratkaisulla voidaan seurata prosessin kaikkia vaiheita. Ratkaisun tarjoamien tietojen avulla voidaan paitsi parantaa palvelutasoa ja tehokkuutta myös vähentää laskujen käsittelyn kustannuksia. Kattavat ja joustavat raportointityökalut tuottavat lisäksi nopeasti asiakas- ja osastokohtaisia KPI-tunnuslukuja ja raportteja", jatkaa Kevin Kamau.

Miten uudet raporttikoosteet toimivat?

• Ostoreskontran tehokkuus -raporttikooste tarjoaa tietoja asiakasorganisaation eri prosessien kestojen vertailuun. Kymmenistä tai jopa sadoista toimittajista ja osastoista koostuvien organisaatioiden rakenne on usein samanlainen: vertailuarvot on helppo muuttaa alisuorittavien organisaatioiden tavoitteiksi.
  • Ostoreskontran tuottavuus -raporttikooste antaa yksityiskohtaisia tietoja laskutuksen kokonaistilanteesta. Parempi näkyvyys auttaa jäljittämään käyttäjän toimia edellyttävät laskut, mahdollistaa ostoreskontran priorisoinnin myöhästymisriskin perusteella ja edistää aikaistettujen maksujen alennuksien tunnistamista.

"Integroitu analytiikka tarjoaa sekä palvelukeskuksille että asiakasorganisaatioille arvokkaita tietoja, joiden ansiosta voidaan tehostaa käyttömenojen hallintaa, optimoida P2P-prosessi ja saada säästöjä aikaistetuista maksuista", toteaa Kevin Kamau.

Yhteydenotot:
press@basware.com

Tietoja Baswaresta

Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto ja maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Baswaren ratkaisut tehostavat yrityksien liiketoimintaa varmistamalla hankinnan ja taloushallinnon sekä osto- ja myyntireskontran kulujen täydellisen läpinäkyvyyden. Basware toimii yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on listattu Helsingin pörssissä (BAS1V: HE).

Seuraa Baswarea Twitterissä (@Basware) ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa tai blogissa

Lue lisää Baswaresta osoitteessa www.basware.com.