Basware ja AcceptEasy yhteistyöhön – kätevä maksuratkaisu nopeuttaa pienyritysten ja kuluttajien laskujen maksamista

Mercedes-Benz Financial Services- ja Insurance Services -palvelujen asiakkaat voivat nyt maksaa laskunsa entistä helpommin

Espoo, 17.1.2018 – Basware, maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, sekä AcceptEasy, pilvipohjaisten online-, mobiili- ja sosiaalisen median maksupalvelujen tarjoaja, tarjoavat yhdessä täydellisen maksuratkaisun verkkolaskuja lähettäville asiakkaille. Kuluttajat ja pienyritykset voivat maksaa Baswaren asiakkailta saamansa digitaaliset laskut nopeasti ja helposti ilman rekisteröitymistä tai kirjautumista.

Mikko Pilkama, Network and Financing Services -liiketoiminta-alueen johtaja: "Yritykset lähettävät paljon laskuja kuluttajille ja pienyrityksille. Nämä laskut voivat edustaa suurta osaa laskujen kokonaismäärästä, joten yritysten kannalta on hyvä, jos asiakkaat voivat maksaa laskut helposti ja nopeasti. Esimerkiksi Mercedes-Benz Financial Services ja Mercedes-Benz Insurance Services voivat nyt lähettää kaikki laskunsa halutussa muodossa yhdestä alustasta ja saada maksut nopeammin asiakkailtaan."

Tanja Kubera, Mercedes-Benz Financial Servicesin talous- ja hallintapäällikkö: "Olemme iloisia voidessamme tarjota asiakkaille helpomman tavan maksaa lähettämiämme laskuja. Voimme nyt seurata maksujen tilaa reaaliajassa – laskutus- ja asiakaspalvelutiimit näkevät, onko asiakas vastaanottanut, avannut ja maksanut laskun. Tämä 'yhden napsautuksen maksutapa' on nopeuttanut maksujen saamista, parantanut käyttöpääomaa, helpottanut maksajien täsmäytystä, lyhentänyt myyntisaamisten kiertoaikoja ja eliminoinut virheelliset tai myöhästyneet maksut."

Mercedes-Benz Financial Servicesin ja Mercedes-Benz Insurance Servicesin asiakkaille lähetetään suojattu digitaalinen maksupyyntö, joka sisältää laskun avaintiedot, mukaan lukien laskusumman, laskun numeron, eräpäivän, maksun saajan ja tuote- tai palvelukuvauksen. Asiakas voi napsauttaa pyyntöön upotettua maksupainiketta ja hyväksyä maksun suoraan ilman, että hänen täytyy syöttää mitään tietoja uudelleen.

Peter Kwakernaak, AcceptEasyn toimitusjohtaja: "Olemme ylpeitä tästä yhteistyöstä. Basware ja AcceptEasy ovat kumpikin oman alansa markkinajohtajia. Molemmat tarjoavat kansainvälisesti tunnettuja tuotteita ja meillä on yhteinen missio: tarjota yrityksille helppo tapa käyttää digitaalisia maksuja kaikilla viestintäkanavilla ja luoda mutkaton maksukokemus asiakkailleen."

press@basware.com

jdekker@accepteasy.com

Basware (Nasdaq: BAS1V) on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää: www.basware.fi/sijoittajat.

Seuraa Baswarea Twitterissä @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun LinkedInissäFacebookissa ja blogissa.