Basware ja McService Saksa vahvistavat yhteistyötään

Espoo, 21.11.2018 – Basware, maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, on solminut sopimuksen McService GmbH:n kanssa noin 250 Saksassa toimivan McDonald’s-yrittäjän kaikkien laskujen käsittelystä. Basware e-Invoice -palvelu käsittelee vuosittain noin 1,2 miljoonaa McDonald’sin laskua.

"Basware on tehnyt useita vuosia yhteistyötä McDonald’s Saksan kanssa ja liiketoimintasuhteesta on ollut hyötyä kummallekin osapuolelle. Olemme saavuttaneet luotetun toimittajan ja liikekumppanin aseman McDonald’s-yritysperheen kanssa Saksassa, ja autamme heitä toteuttamaan siirtymisen verkkolaskutukseen", kertoo Margit Tschauner, Key Account Manager, Basware.

McService GmbH tarjoaa palveluita ja tukea kaikille McDonald’s-yrittäjille Saksassa.

press@basware.com

Tietoja Baswaresta

Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto ja maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Baswaren ratkaisut tehostavat yrityksien liiketoimintaa varmistamalla hankinnan ja taloushallinnon sekä osto- ja myyntireskontran kulujen täydellisen läpinäkyvyyden. Basware toimii yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on listattu Helsingin pörssissä (BAS1V: HE). Lue lisää: www.basware.fi

Seuraa Baswarea Twitterissä (@Basware) ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja Baswaren blogissa.