Basware julkaisee toimitusketjua tehostavan Supplier Quality Analytics -työkalun

ESPOO, 4. joulukuuta 2017 – Basware, maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, on julkaissut Supplier Quality Analytics -raporttikoostetyökalun, joka muuttaa toimittajatapahtumien tiedot liiketoimintatiedoiksi. Kerättyjen tietojen avulla yritykset voivat parantaa jokapäiväistä päätöksen- ja tuloksentekoa sekä tehostaa toimintoja.

Supplier Quality -raportti tarjoaa lisäarvoa Baswaren asiakkaille analysoimalla toimittajien laatutietoja hankintatapahtumien pohjalta ja kertomalla, mitkä toimittajat täyttävät sovitut suorituskyky- ja laatutavoitteet. Näitä tietoja hyödyntämällä organisaatiot voivat rakentaa parempia kilpailutusstrategioita ja korkealaatuisia toimitusketjuja sekä vähentää toimittajariskiä.

"Korkealaatuisen toimittajaketjun rakentaminen edellyttää, että yrityksillä on hallussaan data kaikista hankintatapahtumista, niin suorista kuin välillisistä. Uusi työkalumme yhdistää kaikkien toimittajien tapahtumatiedot analyysiin, jonka avulla voidaan tunnistaa poikkeamat ja prosessin pullonkaulat. Tämä antaa asiakkaille mahdollisuuden korjata prosessejaan ja vähentää kalliiden toimitusketjuhäiriöiden riskiä. Joillekin asiakkaille tämä voi tarkoittaa tiiviimpää yhteistyötä toimittajien kanssa, kun taas toisille se voi tarkoittaa toimittajakannan rationalisoimista", kertoo Sami Peltonen, Baswaren hankinnasta maksuun -ratkaisujen tuotejohtaja.

Tehokas toimitusketju on ratkaisevan tärkeä yrityksen menestykselle ja voi olla myös tuoteinnovaatioiden ja erilaistumisen lähde. Supplier Quality Analytics -raporttikoostetyökalu auttaa yrityksiä kehittämään toimitusketjuaan tarkastelemalla seuraavia asioita:

• Tilauksen läpimenoaika

• Tilauksen toteutuminen

• Toimituksen laatu

"Missiomme Baswarella on auttaa asiakkaitamme yksinkertaistamaan prosessejaan ja käyttämään varojaan viisaammin. Lunastamme tämän lupauksen tarjoamalla asiakkaillemme uusia toiminnallisuuksia ja innovaatioita. Jatkuva investointimme kehittyneeseen analytiikkaan on osoitus tästä sitoutumisesta”, Peltonen lisää.

Basware on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää: www.basware.fi.

Seuraa Baswarea Twitterissä @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja blogissa.

Yhteydenotot:
press@basware.com