Basware julkistaa puolivuosikatsauksen tammi-kesäkuulta 2020 torstaina 16.7.2020

Basware Oyj, lehdistötiedote, 2.7.2020 klo 9:00

Basware Oyj:n puolivuosikatsaus 1.1.-30.6.2020 julkistetaan torstaina 16.7.2020 klo 8:45. Puolivuosikatsaus ja esitysmateriaali on julkaisemisen jälkeen nähtävillä yhtiön sijoittajasivuilla osoitteessa investors.basware.com/fi.

Basware järjestää analyytikoille ja lehdistölle tiedotustilaisuuden, jossa yhtiön toimitusjohtaja Klaus Andersen ja talousjohtaja Martti Nurminen kommentoivat edellisen neljänneksen tapahtumia ja tuloskehitystä. Tiedotustilaisuutta voi seurata suorana webcast lähetyksenä tai puhelinkonferenssin kautta. Videotallenne tilaisuudesta tulee saataville pian tapahtuman jälkeen.

Aika: Torstai 16.7.2020 klo 11
Paikka: Baswaren pääkonttori, Linnoitustie 2, Cello -rakennus, Espoo

Videowebcast ja puhelinkonferenssi rekisteröityminen: https://basware.videosync.fi/2020-q2-results

Puhelinkonferenssin numerot:

Suomi: +358 981 710 310

Ruotsi: +46 856 642 651

Iso-Britannia: +44 333 300 0804

Yhdysvallat: +1 631 913 1422

PIN: 63299134#

Ilmoittautumiset analyytikoiden ja lehdistön tiedotustilaisuuteen: ir@basware.com

Basware Oyj

Klaus Andersen