Basware julkisti Partner Awards 2018 -voittajat

Espoo, 12.2.2019 – Basware (Nasdaq: BAS1V), maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, julkisti tänään vuoden 2018 Partner Awards -voittajat Kööpenhaminassa järjestetyssä vuosittaisessa Baswaren kumppanitapahtumassa.

Palkinnonsaajat ovat:

• Baswaren vuoden kumppanina palkitaan Fluxym, joka saa Partner of the Year -palkinnon merkittävästä panoksestaan Baswaren liiketoiminnan edistämisessä vuonna 2018.
  • Basware Knowledge Award -palkinnon saa Mazars, joka palkitaan Basware-ratkaisuihin liittyvän osaamisen kehittämisestä.
  • Basware Customer Success -palkinto myönnetään parhaiten onnistuneesta asiakaskäyttöönotosta ICreativelle.

"Haluan onnitella viime vuoden menestyjiä. Kumppanien merkitys Baswaren menestyksessä on huomattava, ja näillä palkinnoilla haluamme jakaa tunnustusta kumppaniemme loistavasta työstä ja heidän luomastaan lisäarvosta. Yhdessä kumppaniemme kanssa autamme asiakkaitamme tehostamaan toimintaansa ja saavuttamaan liiketoimintatavoitteensa entistä nopeammin", kertoo Ilari Nurmi, SVP, Business Development and Alliances, Basware.

"Baswaren kumppaniverkosto on elintärkeässä asemassa innovaatioidemme toteuttamisessa. Viime vuonna jokainen kumppanimme osoitti loistavaa sitoutumista yhteiseen tavoitteeseemme auttaa asiakkaitamme digitalisoimaan liiketoimintaprosessejaan. Katson luottavaisena tulevaan ja uskon, että menestymme vieläkin paremmin vuonna 2019", jatkaa Ilari Nurmi.

Tämän vuoden kumppanitapaaminen oli Baswaren historian laajin, mikä kuvastaa kumppanien tärkeyttä yhtiön strategiassa pilvipalveluiden kasvun moottorina. Basware esitteli myös uusia palkintoja antaakseen tunnustusta sitoutuneille kumppaneilleen ja luodakseen uusia mahdollisuuksia lisätä yhtiön ja sen kumppanien välistä vuorovaikutusta.

Yhteydenotot:
press@basware.com

Tietoja Baswaresta:
Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto ja maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Baswaren ratkaisut tehostavat yrityksien liiketoimintaa varmistamalla hankinnan ja taloushallinnon sekä osto- ja myyntireskontran kulujen täydellisen läpinäkyvyyden. Basware toimii yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on listattu Helsingin pörssissä (BAS1V: HE).

Seuraa Baswarea Twitterissä (@Basware) ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa tai blogissa.

Lue lisää Baswaresta osoitteessa www.basware.com.