Basware laajentaa yhteistyötä suuren tanskalaisen rahoituslaitoksen kanssa tarjoamalla hankinnasta maksuun- ja verkkolaskupalveluja

Basware Oyj, pörssitiedote, 7.10.2015 klo 10:30

Basware on solminut sopimuksen hankinnasta maksuun- ja verkkolaskupalvelujen toimittamisesta suurelle rahoituslaitokselle Tanskassa. Uuden sopimuksen myötä asiakas käyttää Baswaren pilvipohjaiselle ja joustavalle Alusta-teknologialle perustuvia hankinnasta maksuun- ja verkkolaskupalveluja. Sopimus sisältää myös matka- ja kululaskujen käsittelyratkaisun. Kolmivuotisen sopimuksen arvo on noin miljoona euroa.

"Tämä pitkäaikainen asiakkaamme on Baswaren palvelujen avulla automatisoinut koko hankinnasta maksuun -prosessinsa, mikä tekee hankinnasta helpompaa ja nopeampaa sekä parantaa taloushallinnon läpinäkyvyyttä ja tuottavuutta", Baswaren toimitusjohtaja Esa Tihilä kertoo. "Strategisena kumppanina voimme jatkuvasti kehittää ja parantaa asiakkaan talousprosesseja. Asiakas saavuttaa merkittäviä kustannushyötyjä sekä vahvistaa ja parantaa samalla suhteitaan toimittajiinsa, jotka voivat helposti käydä kauppaa kaikkialla maailmassa avoimen Basware Commerce Network -verkoston kautta."

Esa Tihilä, toimitusjohtaja, Basware Oyj
Puh. 040-480 7098