Basware nimittää Blair Tolbardin Pohjois-Amerikan toiminnoista vastaavaksi toimitusjohtajaksi

Fort Mill, SC – 3.6.2019 – Basware (BAS1V), maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, toivottaa Blair Tolbardin tervetulleeksi Pohjois-Amerikan toiminnoista vastaavaksi toimitusjohtajaksi ja myyntijohtajaksi 3.6.2019 alkaen. Yritysohjelmistoalalta runsaasti kokemusta hankkinut Tolbard on työskennellyt viimeksi JAGGAERilla Group Vice President of Sales -roolissa.

"Pohjois-Amerikan tiimimme on täynnä valtavan lahjakkaita kykyjä: luonteeltaan tuloshakuinen ja tehokkaiden tiimien rakentamisessa ja vaalimisessa kykynsä todistanut Blair on juuri se johtaja, jonka tarvitsemme päästäksemme uudelle tasolle suurimmilla markkinoillamme", kertoo Baswaren teknologiajohtaja ja väliaikainen toimitusjohtaja Klaus Andersen. "Blairin laaja kokemus myynnistä, myynnin johtamisesta ja operatiivisista toiminnoista antaa hänelle taidot, joiden avulla yritykset voivat kasvattaa liiketoimintaansa eksponentiaalisesti, lisätä liikevaihtoa ja tehostaa organisaation toimintaa. Olemme innoissamme, että saamme nähdä näiden taitojen hyödyt Baswarella."

Ennen JAGGAERia Blair toimi toimitusjohtajana teknologiakonsultointiin ja etäsovellusten hallintaan keskittyneessä MiCore Solutionsissa, jota hän myös oli mukana perustamassa. Uransa aikana on työskennellyt myös esimiesasemissa Oracle Corporationissa ja IBM:ssä.

"Minusta on hienoa aloittaa Baswarella, jolla on alan johtava ohjelmisto ja ensiluokkainen maine", Tolbard toteaa. "Pohjois-Amerikan verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen markkinat ovat loistava tilaisuus. Basware on täydellisessä asemassa tarjoamassa palveluja yrityksille, jotka haluavat saavuttaa täyden näkyvyyden kuluihin osana digitalisaatiotaan. Elämme jännittävää aikaa."

Tietoja Baswaresta

Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto ja maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Baswaren ratkaisut tehostavat yrityksien liiketoimintaa varmistamalla hankinnan ja taloushallinnon sekä osto- ja myyntireskontran kulujen täydellisen läpinäkyvyyden. Basware toimii yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on listattu Helsingin pörssissä (BAS1V: HE).

Seuraa Baswarea Twitterissä: @Basware ja osallistu keskusteluun Baswaren LinkedInissä, Baswaren Facebookissa ja Baswaren blogissa. Lue lisää Baswaresta osoitteessa www.basware.fi.