• Basware/

Basware nimitti Justin Sadler-Smithin Iso-Britannian ja Irlannin toiminnoista vastaavaksi toimitusjohtajaksi

Basware Oyj, lehdistötiedote, 23.10.2019 klo 9:30

Basware (BAS1V), maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen tarjoaja, toivottaa Justin Sadler-Smithin tervetulleeksi Yhdistyneen kuningaskunnan ja Irlannin toiminnoista vastaavaksi toimitusjohtajaksi.

Justin Sadler-Smithillä on runsaasti kokemusta toimitusketju- ja hankintaratkaisuista, sillä hän on työskennellyt SAP Ariballa, IBM:llä ja Emptoriksella. Hän pyrkii kertomaan asiakkaille entistä parempien tulosten saavuttamisesta, kulujenhallinnan tehostamisesta ja osakkeiden arvon nostamisesta.

”Justinilla on vankka kokemus innovatiivisten tekniikoiden hyödyntämisestä pilviohjelmistoyritysten digitalisaation tehostamisessa aivan uudella tavalla”, Baswaren myyntijohtaja Paul Taylor toteaa. ”Hän on toiminut toimitusketjujen ja hankintatoimen parissa yli 25 vuotta, joten hänellä on valtavasti kokemusta yhteistyön ja kumppanuuksien kehittämisestä. Olemme erittäin iloisia, että olemme saaneet hänet johtamaan Baswarea näillä tärkeillä markkinoilla.”

”Hankinta ja laskuautomaatio ovat nyt keskeisessä roolissa liiketoiminnan joustavuuden edistämisessä. Basware on ollut jo pitkään johtavassa asemassa kummallakin alalla”, kertoo Justin Sadler-Smith. ”Olen innoissani voidessani tulla Baswarelle Yhdistyneen kuningaskunnan ja Irlannin tiimin johtoon. Tämänhetkisessä yhä epävarmemmassa taloustilanteessa joustavuus on elintärkeää etenkin Yhdistyneestä kuningaskunnasta käsin toimiville yhtiöille. Baswarella on ainutlaatuinen asema perusteltujen päätösten tukemisessa ja siten myös muutoksiin reagoimisessa”, toteaa Justin Sadler-Smith.

Tietoja Baswaresta

Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto ja maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen tarjoaja. Baswaren ratkaisut tehostavat yrityksien liiketoimintaa varmistamalla hankinnan ja taloushallinnon sekä osto- ja myyntireskontran kulujen täydellisen läpinäkyvyyden. Basware toimii yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on listattu Helsingin pörssissä (BAS1V: HE).