Basware on johtaja kaikissa Spend Matters -ostajaluokissa

Asiakkaat ja asiantuntijat pitävät Baswarea johtavana hankinnasta maksuun -ratkaisujen sekä sähköisten laskutus- ja hankintaratkaisujen toimittajana

Espoo, 13.12.2018 – Basware, maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, kertoi tänään tulleensa nimetyksi johtajaksi kaikissa viidessä ostajaluokassa Spend Matters’ Q4 2018 Procure-to-Pay SolutionMapTM -julkaisussa.

SolutionMap-julkaisussa arvioitiin sähköisen hankinnan, laskutuksen ja maksamisen ratkaisuja sekä P2P-ohjelmistoja. Johtajiksi nimettiin palveluntarjoajia, jotka saivat keskitasoa paremmat arvosanat sekä asiantuntijoilta että asiakkailta.

Basware nimettiin johtajaksi sekä P2P-ratkaisujen että I2P-ratkaisujen (laskutus ja maksaminen) osalta. Baswaren I2P-ratkaisut saivat asiantuntijoilta korkeimman mahdollisen arvosanan ketteryydestään. Yhtiö nimettiin myös johtavaksi sähköisten hankintaratkaisujen toimittajaksi, ja se sai tältäkin osin asiantuntijoilta keskitasoa paremmat arvosanat.

"Olemme ylpeitä tultuamme nimetyksi SolutionMap-julkaisussa johtajaksi hankinnasta maksuun -ratkaisujen osalta. Asiantuntijat arvostavat jatkuvia innovaatioitamme ja panostustamme, jonka ansiosta voimme tarjota markkinoiden johtavia P2P-ratkaisuja. Tärkein tunnustus tulee kuitenkin asiakkailtamme, joille ratkaisumme tarjoavat erinomaista lisäarvoa ja täyttävät – ja jopa ylittävät – heidän odotuksensa", kertoo Baswaren toimitusjohtaja Vesa Tykkyläinen.

"Spend Mattersin tutkimuksen mukaan Basware on edelleen kaikissa SolutionMap-ostajaluokissa sähköisen hankinnan ja laskutuksen sekä hankinnasta maksuun -ratkaisujen suositeltu toimittaja. Basware saa keskitasoa paremmat arvosanat asiantuntijoilta ja/tai huippupisteet asiakastyytyväisyydestä kaikissa arviointikategorioissa", toteaa Jason Busch, SolutionMapin toimitusjohtaja ja yksi Spend Mattersin perustajista. "Tällainen arviointimenestys nostaa Baswaren harvojen ja valittujen palveluntarjoajien joukkoon – teknologiaratkaisuja valitsevien hankinta- ja talousosastojen tulisi käyttää juuri näitä kriteerejä arvioidessaan Baswaren ratkaisujen sopivuutta”, Busch jatkaa.

Lue yhteenveto Spend Mattersin hankinnasta maksuun -raportista täältä.

Yhteydenotot:
press@basware.com

Tietoja Baswaresta:

Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto ja maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Baswaren ratkaisut tehostavat yrityksien liiketoimintaa varmistamalla hankinnan ja taloushallinnon sekä osto- ja myyntireskontran kulujen täydellisen läpinäkyvyyden. Basware toimii yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on listattu Helsingin pörssissä (BAS1V: HE).

Lue lisää Baswaresta osoitteessa www.basware.com/fi-fi.