Basware on valinnut Xeroxin skannaus- ja validointipalvelujen globaaliksi ulkoistuskumppaniksi

Espoo, 12.7.2018 – Basware, maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, on valinnut Xeroxin skannaus- ja validointipalvelujen ulkoistuskumppaniksi yli 28 maassa.

Osana kumppanuutta Xerox ylläpitää jatkossa Baswaren skannaus- ja validointipalvelutoimintaa, jonka kautta kulkee yhteensä yli 24 miljoonaa laskua vuodessa. Xerox tuottaa nopean ja kustannustehokkaan ratkaisun globaalisti yli 400 Baswaren asiakkaalle, jotka tarvitsevat paperi- ja sähköpostilaskujen digitalisointia.

Kumppanuuden myötä molempien organisaatioiden asiakkaat pääsevät hyötymään maailman suurimmasta verkkolaskuverkosta ja toimialan kehittyneimmästä skannaus- ja validointipalvelusta.

”Haluamme auttaa asiakkaitamme yksinkertaistamaan toimintaansa, käyttämään älykkäämpiä ratkaisuja ja digitalisoimaan ostoprosessinsa. Tämä kumppanuus on vahva esimerkki siitä, miten toteutamme strategiaamme käytännössä: keskitymme pilvipalvelujemme kasvattamiseen ja skaalautuvan globaalin liiketoiminnan rakentamiseen”, sanoo Baswaren toimitusjohtaja Vesa Tykkyläinen. ”Valitsimme Xeroxin, koska se tarjoaa huippuluokan teknologiaa ja palvelua asiakirjojen skannaukseen ja validointiin. He myös jakavat halumme rakentaa vahva kumppaniekosysteemi.”

”Baswaren ja Xeroxin vahvuudet yhdessä tukevat yhteistä tavoitettamme edistää muutosta fyysisestä digitaaliseen”, sanoo Xeroxin kansainvälisten operaatioiden johtaja Hervé Tessler. ”Odotamme innolla yhteisiä globaaleja asiakkaita, joiden digitaalista matkaa voimme yhdessä edistää. Basware ja Xerox pyrkivät samoihin tavoitteisiin tarjoamalla parasta palvelua asiakkaillemme ja tukemalla heidän kasvuaan innovaation avulla.”

Jukka Jänönen, Basware
+358 (0)400 127 147
jukka.janonen@basware.com

Sonia Panchal, Xerox
Sonia.panchal@xerox.com

Basware (Nasdaq: BAS1V) on maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä lisäarvoa tuottavien palvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaistut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää: www.basware.fi.

Seuraa Baswarea Twitterissä: @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja blogissa.