Basware Oyj:n hallituksen järjestäytymiskokous

Basware Oyj, pörssitiedote 18.3.2021 klo 18:20

Basware Oyj:n 18.3.2021 pidetyssä varsinaisessa yhtiökokouksessa valittu hallitus on järjestäytymiskokouksessaan valinnut hallituksen puheenjohtajaksi Michael Ingelögin ja varapuheenjohtajaksi Ilkka Sihvon.

Tarkastusvaliokunnan puheenjohtajaksi valittiin Minna Smedsten sekä jäseniksi Carl Farrell, Jonathan Meister ja Michael Ingelög. Palkitsemisvaliokunnan puheenjohtajaksi valittiin Ilkka Sihvo sekä jäseniksi Daryl Rolley ja Michael Ingelög.

BASWARE OYJ

Sami Takila, lakiasiainjohtaja, Basware Oyj
Puh. 040 194 7034, sami.takila@basware.com

Tietoja Baswaresta:

Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto ja maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen tarjoaja. Baswaren ratkaisut tehostavat yrityksien liiketoimintaa varmistamalla hankinnan ja taloushallinnon sekä osto- ja myyntireskontran kulujen täydellisen läpinäkyvyyden. Basware toimii yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on listattu Helsingin pörssissä (BAS1V: HE). Lue lisää: https://investors.basware.com/fi.