Basware Oyj:n Matching Share Plan 2015-2017 – suunnattu osakeanti

Basware Oyj, pörssitiedote, 19.1.2018 klo 15:30

Basware Oyj:n Matching Share Plan 2015-2017 – suunnattu osakeanti

Basware Oyj:n hallitus päätti 14.12.2017 suunnatusta maksuttomasta osakeannista liittyen palkkion maksamiseen osakepohjaisesta kannustinjärjestelmästä Matching Share Plan 2015-2017.

Osakeannissa on luovutettu 5 148 yhtiön hallussa olevaa Basware Oyj:n osaketta vastikkeetta osakepohjaiseen kannustinjärjestelmiin kuuluville avainhenkilöille järjestelmän ehtojen mukaisesti.

Osakkeiden luovuttaminen suunnatulla maksuttomalla osakeannilla perustuu varsinaisen yhtiökokouksen 16.3.2017 hallitukselle antamaan valtuutukseen.

Luovutuksen jälkeen yhtiön hallussa on 37 085 omaa osaketta. Osakkeet luovutetaan antamalla jo olemassa olevia osakkeita, joten ohjelmalla ei ole laimentavaa vaikutusta.

Ben Selby, sijoittajasuhdejohtaja, Basware Oyj
Puh. 050 305 8077, ben.selby@basware.com

www.basware.fi/sijoittajat

Basware:
Basware (Nasdaq: BAS1V) on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä lisäarvopalveluiden tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää: http://investors.basware.com/fi.

Seuraa Baswarea Twitterissä @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja blogissa.