Basware siirtää Medixin hankinnasta maksuun -prosessit pilveen

Espoo, Suomi, 17.11.2017 – Basware, maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen, talousohjauksen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, kertoi tänään, että se on sopinut Yhtyneet Medix Laboratoriot Oy:n hankinnasta maksuun -prosessien siirtämisestä palvelupohjaiseen malliin. Medix ottaa käyttöön Baswaren pilvipohjaiset ostolaskujen vastaanotto- ja Basware Banking -maksuliikenteen ratkaisut.

”Medix joustavoittaa toimintaansa siirtämällä Banking- ja hankinnasta maksuun -palvelunsa pilvipohjaiseksi. Pilvipalvelun avulla Medix välttää palvelimien ja muun järjestelmien ylläpidon rasitteet ja saa aina käyttöönsä tuoreimman ohjelmistoversion”, sanoo Baswaren Suomen talousohjauksen liiketoimintajohtaja Tomi Lod.

Basware Banking on maksuliikenteen automatisointiin tarkoitettu selainpohjainen monipankkipalvelu, jolla voi automatisoida tiliraportoinnin ja maksuaineistojen lähetykset organisaation tarpeiden mukaisesti. Palvelu tukee kotimaisten pankkien maksuliikennepalveluja.

Yhtyneet Medix Laboratoriot Oy on suomalainen laboratoriovalikoiman palveluyritys, joka tarjoaa kattavasti keskuslaboratoriopalveluita kliinisen kemian ja mikrobiologian, patologian ja genetiikan aloille sekä lääkeaine-, huume- ja dopinganalytiikkaan. Yritys tarjoaa myös lähilaboratoriopalveluita kattaen vierianalytiikan ja näytteenoton palvelut asiakkaan toimipisteissä.

Tomi Lod, Basware
tomi.lod@basware.com
puh. 050 67 031

Basware (Nasdaq: BAS1V) on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää: www.basware.fi/sijoittajat.

Seuraa Baswarea Twitterissä @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun LinkedInissäFacebookissa ja blogissa.