Basware siirtää vuoden 2020 varsinaisen yhtiökokouksen myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan

Basware Oyj, pörssitiedote 18.3.2020 klo 13.00

Baswaren hallitus suhtautuu koronaviruksen (COVID-19) leviämiseen vakavasti ja on tilanteen kehittymisen sekä Suomen hallituksen 16.3. ilmoittamien päätösten, mukaan lukien julkisten kokoontumisten rajoittaminen korkeintaan kymmeneen henkilöön, seurauksena päättänyt siirtää vuoden 2020 varsinaisen yhtiökokouksen myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan.

Baswaren varsinaista yhtiökokousta ei täten järjestetä torstaina 19.3.2020. Basware kutsuu koolle varsinaisen yhtiökokouksen niin pian kuin olosuhteet sen sallivat.

BASWARE OYJ

Sami Takila, lakiasiainjohtaja, Basware Oyj

Puh. 040 194 7034, sami.takila@basware.com

Basware:

Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto ja maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Baswaren ratkaisut tehostavat yrityksien liiketoimintaa varmistamalla hankinnan ja taloushallinnon sekä osto- ja myyntireskontran kulujen täydellisen läpinäkyvyyden. Basware toimii yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on listattu Helsingin pörssissä (BAS1V: HE). Lue lisää: https://investors.basware.com/fi