Basware tehostaa toimittajien aktivointia uusilla palveluilla

Espoo, 4.12.2018 - Basware, maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, on ottanut käyttöön uusia toimittajien aktivointipalveluita, joiden ansiosta yritykset voivat helposti liittää toimittajia järjestelmiinsä, varmistaa digitalisoinnin onnistumisen ja parantaa toimittajasuhteita.

"Uudet aktivointipalvelut auttavat asiakasyrityksiämme liittämään toimittajia järjestelmäänsä entistä nopeammin. Manuaalisen työn määrä vähenee, laskujen täsmäytys tehostuu, laskujen toimitus ja käsittely nopeutuu – ja ennen kaikkea laskut maksetaan ajallaan. Näin saadaan aikaan merkittäviä säästöjä ja parannetaan ostoreskontran laskukäsittelyn laatua", kertoo Mikko Pilkama, Senior Vice President, Basware.

Basware tarjoaa uusia aktivointipalveluita kolmena eri kokonaisuutena:

• Starter: maksuton palvelupaketti tarjoaa uudet ja parannetut aktivointityökalut sekä ohjeita toimittajien liittämiskampanjan toteuttamiseen.
  • Value: Palvelupaketti tarjoaa maksuttomat työkalut ja Baswaren asiantuntijapalvelut toimittajien aktivointiin. Asiakasyritys luo yhdessä Baswaren kanssa aktivointisuunnitelman ja toimittajien aktivoinnin tavoitteet. Baswaren asiantuntijat neuvovat asiakasyritystä hyödyntämään parhaita käytäntöjä ja toteuttamaan menestyksellisen toimittajien liittämiskampanjan.
  • Premium: Palvelupaketti tarjoaa kaikki edellä kuvatut työkalut ja palvelut, minkä lisäksi Basware nimeää asiakasyritykselle oman aktivointiasiantuntijan. Premium-palvelupaketin ansiosta monikansalliset yritykset voivat lähestyä ostoreskontran digitalisointia kokonaisvaltaisesti Baswaren asiantuntijoiden auttaessa niitä vastaamaan muuttuviin markkinakäytäntöihin, paikallisiin säädöksiin ja muihin globaalissa mittakaavassa tapahtuvan toimittaja-aktivoinnin haasteisiin. Palvelupaketin käyttö aloitetaan yhteisellä workshop-tapaamisella, ja aktivointiohjelman kesto voi vaihdella muutamasta kuukaudesta useaan vuoteen asiakkaan nykytilanteen ja asetettujen tavoitteiden mukaan.

Basware on muodostanut toimittajien aktivointiin erikoistuneen asiakaspalvelutiimin, joka tarjoaa apuaan Value- ja Premium-palvelupaketin hankkineille yrityksille.

"Uusien aktivointipalveluiden ansiosta yritykset saavuttavat toimittajien aktivointia koskevat tavoitteensa nopeammin ja voivat hyödyntää digitalisoinnin tarjoamia etuja", toteaa Henri Liuska, Senior Compliance Manager, Basware.

Baswaren uudet aktivointipalvelut ovat saatavana kaikkialla maailmassa.

press@basware.com.

Tietoja Baswaresta

Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto ja maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Baswaren ratkaisut tehostavat yrityksien liiketoimintaa varmistamalla hankinnan ja taloushallinnon sekä osto- ja myyntireskontran kulujen täydellisen läpinäkyvyyden. Basware toimii yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on listattu Helsingin pörssissä (BAS1V: HE). Lue lisää: www.basware.fi.

Seuraa Baswarea Twitterissä: @Basware ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja blogissa.