Basware toimittaa hankinnasta maksuun -järjestelmän globaalille tuotantoasiakkaalle

Espoo, 9.5.2019 – Basware (Nasdaq: BAS1V), maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, on sopinut hankinnasta maksuun -ratkaisun toimittamisesta SaaS-palveluna johtavalle kansainväliselle LVI-, juomavesi- ja jätehuoltojärjestelmien tarjoajalle.

Sopimus kattaa Basware P2P SaaS -ratkaisun lisäksi Basware Network -palvelut verkkolaskujen vastaanottamiseen, kuten Smart PDF, e-Orders, CloudScan ja laskutietojen omatoiminen tarkistus sekä Basware Marketplace, jossa on useita eri vaihtoehtoja ostotilauksien lähettämiseen ostajille ja toimittajille. Järjestelmä otetaan käyttöön 13 eri maassa Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa. Basware antaa tukea toimittajien aktivoinnissa uuteen järjestelmään.

"Uusi globaali asiakkaamme voi tehostaa hankintaprosessejaan, yksinkertaistaa toimittajalaskutustaan ja parantaa laskutietojen laatua Baswaren ratkaisulla. Baswaren ratkaisun hankinnasta maksuun -analytiikka antaa asiakkaallemme hyödyllistä ja ajantasaista taloustietoa", toteaa Niko Kytö, Senior Account Manager, Basware.

Baswaren tarjoama edistynyt P2P-alusta on intuitiivinen ja helppokäyttöinen. Se tukee aitoja verkkomaksutapahtumia ja takaa, että suuri osa saaduista laskuista voidaan täsmäyttää hyväksyttyihin ostotilauksiin automaattisesti. Baswaren ratkaisu on käytössä monissa kansainvälisissä yhtiöissä, kuten Pfizerilla, GE Healthcarella ja Astra Zenecalla.

Uusi pilvipohjainen P2P-järjestelmä luo kustannussäästöjä, yhtenäistää työtapoja, lisää automaatiota ja vähentää virheitä. Se myös auttaa asiakasta noudattamaan sisäisiä ohjeistoja, joten säännöstenmukaisuus on erinomaisella tasolla.

Forresterin Total Economic Impact -tutkimuksen mukaan organisaatiot voivat tehostaa prosessejaan Baswaren hankinnasta maksuun -ratkaisulla, joka parantaa tuottavuutta jopa 307 % ja maksaa itsensä takaisin 12 kuukaudessa.

Yhteydenotot:
press@basware.com

Tietoja Baswaresta

Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto ja maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Baswaren ratkaisut tehostavat yrityksien liiketoimintaa varmistamalla hankinnan ja taloushallinnon sekä osto- ja myyntireskontran kulujen täydellisen läpinäkyvyyden. Basware toimii yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on listattu Helsingin pörssissä (BAS1V: HE).

Seuraa Baswarea Twitterissä (@Basware) ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa tai blogissa

Lue lisää Baswaresta osoitteessa www.basware.com.