• Basware/

Baswarelle laskuautomaatio- ja verkkolaskupalvelusopimus luksustuotteiden vähittäismyyjän kanssa Ranskassa

Basware Oyj, pörssitiedote, 6.4.2016 klo 14:30

Basware on solminut sopimuksen laskuautomaatio- ja verkkolaskupalvelujen toimittamisesta luksustuotteiden vähittäismyyjän kanssa, joka on uusi asiakas Ranskassa. Ratkaisut toimitetaan pilvipohjaista ja joustavaa Alusta-teknologiaa hyödyntäen. Sopimus sisältää laskuautomaation ja kaikkien saapuvien laskujen vastaanottamisen verkkolaskuina sekä skannauspalvelut. Sopimuksen arvo on noin 1,1 miljoonaa euroa viiden vuoden aikana.

"Olemme tyytyväisiä strategisesta kumppanuudesta uuden merkittävän asiakkaan kanssa ja siitä, että toimitamme palveluja, jotka parantavat asiakkaan taloustoimintoja ja parantavat suhteita toimittajiin, jotka voivat helposti käydä kauppaa kaikkialla maailmassa Baswaren verkoston kautta. Verkkolaskutus on keskeinen täysin automatisoidun ostoreskontran mahdollistaja. Baswaren palvelujen avulla asiakas voi vastaanottaa kaikki 300 000 vuotuista laskuaan verkkolaskuina helposti ja turvallisesti, mikä tuottaa merkittäviä kustannus- ja prosessihyötyjä", Basware Oyj:n toimitusjohtaja Esa Tihilä kertoo.

Sirje Ahvenlampi-Hyvönen, viestintäjohtaja, Basware Oyj

www.basware.fi/sijoittajat

Basware
(Nasdaq: BAS1V) on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää: www.basware.fi/sijoittajat.

Seuraa Baswarea Twitterissä @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja blogissa ja pysy ajan tasalla tilaamalla tuoreimmat uutiset.