Baswaren asiakkuusjohtaja Jussi Vasama jättäytyy pois Baswaren johtoryhmästä

Basware Oyj, pörssitiedote, 24.6.2021 klo 12:40

Baswaren asiakkuusjohtaja Jussi Vasama on päättänyt jättäytyä pois Baswaren johtoryhmästä. Muutokset astuvat voimaan välittömästi 24.6.2021.

”Neljäntoista vuoden jälkeen asiakkuusjohtaja Jussi Vasama on päättänyt jättäytyä pois Baswaren johtoryhmästä. Vastuut Professional Services ja Customer Support osa-alueiden osalta siirtyvät väliaikaisesti valituille senior management tason avainhenkilöille Baswaren Services organisaatiossa ja he raportoivat suoraan minulle. Tämän siirtymäajanjakson aikana suunnittelemme optimaalisen pitkän aikavälin perustan Services organisaatiolle. Haluaisin kiittää Jussia hänen arvokkaasta panoksestaan Baswaren asiakkuusjohtajana. Toivotan hänelle kaikkea hyvää tulevaisuudessa ja menestystä hänen uudessa roolissaan toimitusjohtajana Baswaren ulkopuolella”, sanoo Basware Oyj:n toimitusjohtaja, Klaus Andersen.

Klaus Andersen, toimitusjohtaja, Basware Oyj
Puh. +45 40761846,
klaus.andersen@basware.com

investors.basware.com/fi

Basware:
Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto ja maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen tarjoaja. Baswaren ratkaisut tehostavat yrityksien liiketoimintaa varmistamalla hankinnan ja taloushallinnon sekä osto- ja myyntireskontran kulujen täydellisen läpinäkyvyyden. Basware toimii yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on listattu Helsingin pörssissä (BAS1V: HE). Lue lisää: http://investors.basware.com/fi.