• Basware/

Baswaren avoin liiketoimintaverkosto jatkaa hankinnasta maksuun -toimialan tiennäyttäjänä vuonna 2019

Espoo, 24.1.2019 – Basware (Nasdaq: BAS1V), maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, kertoi Basware Network -liiketoimintaverkoston jatkavan toimialan tiennäyttäjänä. Tutkimusyhtiö Gartnerin vuoden 2018 Magic Quadrant for Procure-to-Pay Suites -raportissa Basware arvostettiin "johtavaksi toimijaksi" sen tarjoaman kattavan verkkolaskutusratkaisun ansiosta ja nimettiin "edelläkävijäksi" avoimen B2B-verkon kehittäjänä.

"Basware nimettiin johtavaksi toimijaksi Gartner Magic Quadrant -raportissa, koska meillä on vuosikymmenien kokemus uusimpien teknologioiden ja prosessien tarjoamisesta globaaleilla markkinoilla", toteaa Baswaren toimitusjohtaja Vesa Tykkyläinen. "Baswaren avoimeen verkostoon kuuluu valtava määrä organisaatioita. Ja koska toimittajat voivat liittyä verkostoon maksutta, toimialojen kirjo on erittäin kattava".

"Asiakasyrityksemme ovat luoneet merkittävää lisäarvoa tehdessään yhteistyötä Baswaren verkostossa", sanoo Eric Wilson, Baswaren Pohjois-Amerikan toiminnoista vastaava varatoimitusjohtaja. "Äskettäin liitimme erään asiakkaamme lähes 2 000 toimittajaa verkostoon vain muutamassa viikossa, ja nyt nämä toimittajat hyödyntävät verkko- ja PDF-laskutusta. Saamme toimittajatiedot Dun & Bradstreetin ylläpitämästä maailman laajimmasta yritystietokannasta, ja tarjoamme innovatiivisia maksuratkaisuja läheisessä yhteistyössä Mastercardin ja muiden suurimpien rahoitusalan yrityksien kanssa. Baswaren tarjoama ratkaisu onkin vertaansa vailla nykypäivän markkinoilla".

Basware Network ei ainoastaan helpota tapahtumien käsittelyä, vaan sen avulla voidaan myös automatisoida prosesseja ja saada sitä kautta yrityksen toiminnalle tärkeitä tietoja. Tulevaisuudessa avoimien verkostojen merkitys korostuu jäsentämättömän tiedon hallinnassa ja datamassan jäsentämisessä. Basware Network on avoin ja kattava ratkaisu, joka on valmis näihin haasteisiin.

Lue lisää Basware Networkista blogiimme It’s Not Magic; It’s the Largest Open B2B Network in the World.

Yhteydenotot:
press@basware.com

Tietoja Baswaresta:

Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto ja maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Baswaren ratkaisut tehostavat yrityksien liiketoimintaa varmistamalla hankinnan ja taloushallinnon sekä osto- ja myyntireskontran kulujen täydellisen läpinäkyvyyden. Basware toimii yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on listattu Helsingin pörssissä (BAS1V: HE).

Seuraa Baswarea Twitterissä (@Basware) ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja Baswaren blogissa

Lue lisää Baswaresta osoitteessa www.basware.com.