Baswaren kumppanit vievät asiakkaansa pilveen Euroopassa

Espoo, 19.11.2018 – Basware (Nasdaq: BAS1V), maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, kertoi kumppanimyynnin edenneen erinomaisesti viime kuukausina Euroopassa, minkä ansiosta Baswaren pilvipohjainen hankinnasta maksuun -ratkaisu otetaan käyttöön useassa eri asiakasyrityksessä. Uudet asiakkuudet kasvattavat pilvipalveluiden osuutta Baswaren liikevaihdosta ja tukevat näin yhtiön strategista kasvutavoitetta.

Baswaren kumppanien hankkimia uusia pilvipalveluasiakkaita ovat:

• Icreative on solminut sopimuksen saksalaisen Klöckner Pentaplastin kanssa. Yritys on maailman johtava tuote- ja erikoispakkauksien toimittaja. Icreative auttaa Klöckner Pentaplastia ottamaan käyttöön maailman johtavan laskuautomaatioratkaisun useassa eri maassa.
  • Fluxym on tehnyt ranskalaisen vakuutusyhtiön kanssa sopimuksen, joka kattaa hankinnasta maksuun -ratkaisun lisäksi verkkolaskujen vastaanottopalvelun. Viimeksi kuluneiden kolmen kuukauden aikana Fluxym on myös sopinut kahden muun uuden asiakkaan kanssa Basware P2P -ratkaisun toimittamisesta.
  • Finder Financials on Belgiassa solminut sopimuksen Panasonic Energy Europen kanssa, joka on Panasonicin akku- ja paristoliiketoiminnan Euroopan divisioona. Yhdessä Basware ja Finder Financials muuntavat Panasonicin ostoreskontrajärjestelmän pilvipalveluksi sekä tehostavat asiakkaan analysointi-, toimittajahallinta- ja verkkolaskutusprosesseja.
  • Dimo Software on Ranskassa solminut sopimuksen maailman johtavan siementen käsittelyalan yrityksen kanssa. Basware ja kumppani auttavat asiakasta siirtämään laskutusprosessinsa pilvipalveluun ja näin parantamaan laskujen läpinäkyvyyttä edistyksellisen Basware Analytics -ratkaisun avulla.
  • Arcplace on solminut sopimuksen sveitsiläisen tarra- ja pakkausalan yrityksen kanssa. Uusi asiakas ottaa käyttöön pilvipohjaisen laskuautomaatioratkaisun, verkkolaskutuksen ja analytiikkatoiminnot.

Baswaren Business Development and Alliances -liiketoiminnoista vastaava varatoimitusjohtaja Ilari Nurmi toteaa: "On ilo nähdä, miten toimialojensa johtavat yritykset ovat valinneet Baswaren ratkaisun hankinta- ja ostoreskontraprosessiensa kehittämisen perustaksi. Baswaren vahva kumppaniverkosto auttaa näitä yrityksiä maksimoimaan pilvipalveluiden edut."

press@basware.com

Tietoja Baswaresta

Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto ja maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Baswaren ratkaisut tehostavat yrityksien liiketoimintaa varmistamalla hankinnan ja taloushallinnon sekä osto- ja myyntireskontran kulujen täydellisen läpinäkyvyyden. Basware toimii yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on listattu Helsingin pörssissä (BAS1V: HE). Lue lisää: www.basware.fi.

Seuraa Baswarea Twitterissä (@Basware) ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja Baswaren blogissa